URODA
Rouje, marka Jeanne Damas przedstawia kolekcję kosmetyków do twarzy
02.03.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak
Les Filles en Rouje, marka kosmetyków nowej fali, stworzona przez francuską ikonę Jeanne Damas w 2018 roku, wkracza teraz do świata pielęgnacji skóry z linią produktów, która stawia na pierwszy plan proste, elastyczne i skuteczne produkty.
Pierwszy drop składa się z trzech uniwersalnych niezbędników inspirowanych prostotą francuskiego piękna i jego nieskrępowaną naturą. Płyn do mycia, krem do twarzy i olejek do twarzy Les Filles en Rouje oferują czystą formułę wykonaną ze starannie dobranych składników, aby zagwarantować skuteczne rezultaty. „Le Nettoyant” to oczyszczający i mleczny żel do twarzy, „La Crème” to codzienny krem do twarzy, który nadaje zdrowy blask, a „L’Huile Visage” to odżywczo-regenerujący olejek do twarzy. Ceny wahają się od 52-70 USD za produkty i 120-195 USD.
„Przysięgam, że mniej znaczy więcej. Chcę pozwolić skórze wykonywać swoją pracę i naprawdę ufać jej procesowi. W przypadku Les Filles en Rouje naszą filozofią jest celebrowanie osobistego piękna każdego, biorąc pod uwagę fakt, że skóra się starzeje, a różne zmarszczki, które pojawiają się na przestrzeni lat, są oznaką, że żyliśmy pełnią życia”, mówi Damas.
„Wierzę również, że rutyna pielęgnacyjna jest bardzo osobista, dlatego stworzyłam proste i skuteczne produkty, które możesz dostosować do swoich potrzeb. Mam szczerą nadzieję, że dzięki temu dbanie o siebie będzie trochę łatwiejsze, przyjemniejsze i sprawi, że poczujesz się dobrze w swojej skórze”, dodaje.