URODA

Rouje, marka Jeanne Damas przedstawia kolekcję kosmetyków do twarzy

02.03.2023 Katarzyna Tilda Frąckowiak

Rouje, marka Jeanne Damas przedstawia kolekcję kosmetyków do twarzy

Les Filles en Rouje, marka kosmetyków nowej fali, stworzona przez francuską ikonę Jeanne Damas w 2018 roku, wkracza teraz do świata pielęgnacji skóry z linią produktów, która stawia na pierwszy plan proste, elastyczne i skuteczne produkty.

Pierwszy drop składa się z trzech uniwersalnych niezbędników inspirowanych prostotą francuskiego piękna i jego nieskrępowaną naturą. Płyn do mycia, krem do twarzy i olejek do twarzy Les Filles en Rouje oferują czystą formułę wykonaną ze starannie dobranych składników, aby zagwarantować skuteczne rezultaty. „Le Nettoyant” to oczyszczający i mleczny żel do twarzy, „La Crème” to codzienny krem do twarzy, który nadaje zdrowy blask, a „L’Huile Visage” to odżywczo-regenerujący olejek do twarzy. Ceny wahają się od 52-70 USD za produkty i 120-195 USD.

 „Przysięgam, że mniej znaczy więcej. Chcę pozwolić skórze wykonywać swoją pracę i naprawdę ufać jej procesowi. W przypadku Les Filles en Rouje naszą filozofią jest celebrowanie osobistego piękna każdego, biorąc pod uwagę fakt, że skóra się starzeje, a różne zmarszczki, które pojawiają się na przestrzeni lat, są oznaką, że żyliśmy pełnią życia”, mówi Damas.

„Wierzę również, że rutyna pielęgnacyjna jest bardzo osobista, dlatego stworzyłam proste i skuteczne produkty, które możesz dostosować do swoich potrzeb. Mam szczerą nadzieję, że dzięki temu dbanie o siebie będzie trochę łatwiejsze, przyjemniejsze i sprawi, że poczujesz się dobrze w swojej skórze”, dodaje.