brak kategorii

Romans fast foodu i urody

01.04.2015 Redakcja Fashion Magazine

Romans fast foodu i urody

Ostatnio często jesteśmy świadkami romansów świata fast foodu i urody. Pisaliśmy już o marce Demeter, w ofercie której znaleźć można perfumy o zapachu pizzy, i o limitowanej linii lakierów do paznokci z logo Pizzy Hut. Czy mamy do czynienia z nowym trendem? Wygląda na to, że tak: dziś, 1 kwietnia, Japończycy obchodzą Narodowy Dzień Whoppera i z tej okazji w Burger Kingu mogą kupić perfumy „Flame-Grilled” o zapachu tej kultowej kanapki. Cena? 5000 jenów, czyli ok. 160 zł. Jak donoszą japońskie media, zapach przywodzi na myśl tacosy lub burrito, ale naszym zdaniem to nawet lepiej. Pomysł brzmi zbyt dobrze, by był prawdziwy? Też mamy pewne wątpliwości, ale na Instagramie znaleźć można zdjęcia, które udowadniają, że akcja jest prawdziwa. Albo mamy to czynienia z jednym z najlepiej przygotowanych primaaprilisowych żartów, albo perfumy o zapachu Whoppera naprawdę istnieją.