Marka Roboty Ręczne stara się być ponad ulotnymi trendami i tym razem stawia na nieprzemijający styl boho. W jego wakacyjnej odsłonie projektantka postanowiła rozszerzyć rękawy, odsłonić plecy i podkreślić kobiecość, jak zwykle skupiając się na najwyższej jakości i kunszcie wykonania.
Tego lata Roboty Ręczne wprowadzają też dwie wielkie zmiany. Pierwsza z nich to jeszcze precyzyjniejsza i delikatniejsza technika tworzenia. Dzięki ograniczeniu szwów i miękkiej bawełnie ubrań prawie nie czuć ich na ciele. Kolejna nowość to wiklinowe kosze wykonane przez polskich rzemieślników. To już nie tylko dodatek na plażę, ale najmodniejsza letnia torebka do miasta i na imprezę. Dzięki personalizacji w postaci kolorowych pomponów-breloków można nadać im unikalny wygląd.
Twarzą kampanii Dewoolicious Summer została młoda redaktorka i ucieleśnienie stylu boho, Zuzanna Ludwig, która uwielbia rośliny, jogę i styl Jane Birkin (to właśnie od ikon mody lat 60-tych pochodzą nazwy kostiumów kąpielowych). Jak stwierdziła: „Te projekty po latach nie lądują na dnie szafy, tylko ciągle zachwycają swoją subtelnością. To klasyka wykonana z naturalnych surowców, przekorna wobec współczesnej, szybkiej mody.”
Czy potrzebujemy lepszej zachęty?