MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Roberto Cavalli ma nowego dyrektora kreatywnego
11.05.2017 Michalina Murawska
Paul jest Brytyjczykiem, absolwentem prestiżowej uczelni Central Saint Martins w Londynie. Dotychczas nie było o nim zbyt głośno w świecie mody, a jego kariera, choć w wielu prestiżowych markach, nie trwała zbyt długo. W latach 90., Surridge pracował dla Calvina Kleina, potem pod swoje skrzydła wzięli go kolejno Christopher Bailey w Burberry, a następnie Raf Simons w Jil Sander. W latach 2011-2014 Paul był dyrektorem kreatywnym Z Zegna, natomiast po odejściu pracował jako konsultant męskich kolekcji Acne Studios.
Paul ma niewątpliwie bogate CV, ale czy poradzi sobie na stanowisku tak wielkiej i znanej marki jaką jest Roberto Cavalli? Gian Giacomo Ferraris, CEO włoskiego domu mody, nie ma co do tego wątpliwości. Ferraris poznał Paula jeszcze za czasów, kiedy pracował z Rafem Simonsem dla Jil Sander, ale sam przyznał, że wybranie go na stanowisko dyrektora kreatywnego Cavalli nie było oczywistym wyborem. Czy to oznacza, że możemy spodziewać się zupełnie nowego kierunku we włoskim domu mody. Przekonamy się o tym już we wrześniu, kiedy Paul zaprezentuje swoją pierwszą kolekcję dla Roberto Cavalli podczas tygodnia mody w Mediolanie.
Przeczytajcie także
Z ostatniej chwili: Peter Dundas odchodzi z domu mody Roberto Cavalli!