Robert Kupisz jeszcze przed powstaniem zdjęć miał określoną wizję tego, co chce zaprezentować w swojej najnowszej kampanii i szukał osób, które zagwarantują mu zrealizowanie określonej idei. Wybór padł więc na Marcina Tyszkę, z którym projektant zna się doskonale i z którym współpracował przy dwóch wcześniejszych kampaniach. Przed obiektywem polskiego fotografa stanęła z kolei Ola Rudnicka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich modelek, ulubienica Miucci Prady i Karla Lagerfelda, bohaterka kampanii światowych marek i sesji najbardziej prestiżowych magazynów. Duet Kupisz-Rudnicka spotkał się już wcześniej przy okazji realizowania kampanii Wanted w 2013, a sam projektant nie ukrywa, że to oryginalna i plastyczna uroda Rudnickiej sprawiła, że była idealną kandydatką do najnowszej sesji wizerunkowej jego marki: „Moim pomysłem na kampanię GANGSTA było aby zarówno damskie, jak i męskie sylwetki zaprezentować na dziewczynie dlatego zależało mi na tym, żeby w kampanii wzięła udział modelka o neutralnej urodzie, którą z pięknej kobiety, można zmienić w gangstera.”
Wizerunek Oli, a także świetne fotografie Marcina Tyszki zdają się idealnie odzwierciedlać przekaz, jaki w swojej kolekcji zawarł Kupisz. Kolekcja Gangsta to swoisty mariaż mocnych, męskich sylwetek, unisexu oraz drapieżnej kobiecości, występującej chociażby pod postacią sukienek inspirowanych stylem ikon czarnej muzyki. Nie zabrakło także elementów sportowych oraz charakterystycznych dla marki motywów: oversize’owych t-shirtów z gniecionej bawełny, luźnych spodni czy bluz z frędzlami. DNA marki widać także w zastosowanej kolorystyce – w kolekcji gangsta dominują bowiem szarości, brudny róż, czerń, biel i beż.
Lubimy!