Nikogo nie dziwi fakt, że w dzisiejszych czasach rozgłos w mediach społecznościowych jest jednym z najbardziej istotnych czynników decydujących o sukcesie. Fakt ten ma też od kilku sezonów niebagatelne znaczenie podczas tygodni mody, o których najjaśniejszych momentach i bohaterach social media mówią naprawdę sporo. Podczas zakończonego niedawno New York Fashion Week z pewnością wyróżniała się jedna postać, która zrobiła wszystko, co w jej mocy aby na dobre zdominować wszystkie internetowe dyskusje dotyczące tego tygodniowego wydarzenia.
Był nią nikt inny jak Kanye West. Raper i mąż Kim Kardashian połączył prezentację trzeciej odsłony swojej kolekcji dla Adidasa z premierą długo wyczekiwanej płyty, jak nigdy udzielał się na Twitterze zmieniając kilkakrotnie tracklistę, a jego złote myśli przejdą chyba do historii. Co więcej, aby podkreślić wyjątkową i wręcz „boską” rangę tego wydarzenia, pokaz zorganizował w Madison Square Garden, które zapełniło 20 tysięcy widzów. Ostateczne efekty nie zadowolą chyba Westa, który posłużył się nawet Twitterem aby poinformować świat o swoich (rzekomych) 53 milionach dolarów długu. Okazuje się bowiem, że największym rozgłosem w mediach społecznościowych cieszyła się w tym roku Rihanna i prezentacja kolekcji, jaką zaprojektowała dla Pumy.
Jak pokazują opublikowane przez Twitter dane, debiutancka kolekcja Rihanny dla Pumy kompletnie zdominowała internetową dyskusję spod znaku #NYFW. Ponadto, Puma znalazła się na pierwszym miejscu najczęściej wspominanych marek, a Rihanna zwyciężyła w kategorii gwiazd. Duet ten triumfował także w kategorii najczęściej retweetowanego zdjęcia – fotografie z pokazu Rihanna x Fenty mogły liczyć na ponad 17 tysięcy retweetów oraz 35 tysięcy polubień.
Puma vs. Adidas – 1:0?