Co prawda nowa płyta Rihanny ciągle stoi pod znakiem zapytania, a sama wokalistka nie zdradza, kiedy i czy w ogóle dojdzie do jej wydania, ale nie przeszkadza to artystce w rządzaniu całkiem intratnym biznesem urodowym. Fenty Beauty – marka założone przez Barbardoskę specjalizuje się w produktach kosmetycznych do makijażu, a ogromny sukces zawdzięcza palecie naturalnych kolorów – w ofercie marki znajduje się blisko 40 odcieni podkładu do twarzy. Produkty do makijażu z pod znaku Fenty Beauty uzyskały przychylne oceny specjalistów urodowych co wpłynęło na ich światową ekspansję – od października ubiegłego roku można je zakupić również w polskich salonach Sephora. Business woman do oferty Fenty Beauty wprowadza właśnie kolejną kolekcję – a ta składa się z kolorowych, mocny barw.
Nowa kolekcja Fenty Beauty – Getting Hotter
Na przekór wszystkim, którzy w Fenty Beauty widzą tylko odcienie nude (na tym zresztą wylansowała się marka) Rihanna postanowiła wypuścić pigmentowane pomadki w ostrych kolorach. Nadała im nazwy: Purpsicle, Sun Snapped, Alpha Doll, Go Deep, Tropic Tantrum, Motorboat i Hot Blooded. Znajdziemy więc barwy: od stonowanej pomarańczy (Sun Snapped) do różowej gumy do żucia (Alpha Doll), ciemnego niebieskiego (Go Deep), i jasnego blękitu (Motorboat) i inne. Zgodnie z informacją prasową, odcienie Poutsicle są soczystym „satynowym wykończeniem, który będzie będzie czarować na każdym typie skóry”.
W kolekcji znajdą się również trzy eyelinery Vivid Trios, Baewatch, Baeside i Baecay, które są ubrane w soczyste, odważne odcienie, w tym pastele i neony z bardzo precyzyjnym pędzlem, dzięki czemu można wyostrzyć efekt. W zapowiedzi zamieszczonej na stronie Fenty Beauty Rihanna ma na sobie różowy, niebieski i zielony eyeliner i jeden z nowych odcieni fioletu Poutsicle, które fani mieli już na swoim radarze od dłuższego czasu.
Kolekcja pojawi się w sklepach już 10 maja. Polska premiera nie jest jeszcze znana.