Natalia Kopiszka, projektantka marki KOPI, by stworzyć najnowszą kolekcję zajrzała do swoich ukrytych głęboko wspomnień z dzieciństwa, do scen, które wpłynęły na jej aktualną fascynację stylem vintage. Motorem napędowym do stworzenia poszczególnych elementów kolekcji, była biżuteria mamy i babci, którą projektantka pamięta doskonale jeszcze ze swojego rodzinnego domu. Duży otwierany medalion „sekretnik", do którego niegdyś mama chowała zdjęcia najbliższych, Kopiszka odświeżyła i unowocześniła, dodając autorskie grawery.
Z nowej kolekcji zadowolona będzie również męska część wielbicieli biżuterii KOPI, ponieważ po raz pierwszy w historii marki, znajdzie się coś dla mężczyzn. Oprócz klasycznych gładkich sygnetów, klienci będą mieć wybór spośród dwóch wzorów. Na szyję KOPI zaprojektowała sznury pereł o nieregularnych kształtach, w klasycznej, bardzo minimalistycznej odsłonie. W kolekcji znalazły się również proste kolczyki koła w różnych rozmiarach oraz przeskalowane łańcuchy. Dodatkowo Natalia poszerzyła swoją ofertę o akcesoria do włosów: zdobione naturalnymi perłami spinki oraz szpilki, idealne do upięcia włosów w koka. Kopiszka kontynuuje również współpracę z artystami i poszerza swoją ofertę o kolejne wzory apaszek, które w tym sezonie zaprojektowane zostały przez Joanne Fluder- JAD. Wszystkie apaszki wykonane są w 100% z jedwabiu.
Kolekcję na sezon wiosna/lato 2019 promuje kampania autorstwa fotografki Kasi Bielskiej. Zdjęcia zostały wykonane przy dziennym świetle, bez retuszu i utrzymane w zimnej, surowej kolorystyce. Pierwszy raz brał udział w niej także model, prezentując uniseksowe sygnety i nausznice.
Nowa kolekcja dostępna jest od 22 maja w butiku KOPI przy ulicy Nowogrodzkiej 40 w Warszawie, a także online na www.kopi.com.pl