MODA, STYL ŻYCIA

Reporter

07.03.2015 Redakcja Fashion Magazine

Reporter

I choć już sama nazwa może przywoływać trudne wspomnienia przecieranych bootcutów  i brązowego sztruksu, to właśnie tam się ubieraliśmy, nim na rynku pojawili się odzieżowi giganci. Powstała w 1994 roku marka przez pierwsze lata funkcjonowała w multibrandach w całej Polsce, by od 2003 roku zacząć otwierać sklepy firmowe. W 2007 po wejściu na giełdę firma zanotowała rekordowe przychody (176 milionów złotych), ale dwa lata później, w związku z kryzysem, ogłosiła upadłość.

Ale historia się na tym nie kończy. W 2011 roku markę pod swe skrzydła wziął Krzysztof Bajołek (założyciel marek Mohito i Cropp oraz właściciel sklepu Answear.com) z zamiarem jej reaktywacji. Wszystko szło w dobrym kierunku – były ładne kampanie, otwarto sklep internetowy i salony w Rosji, Mołdawii i Macedonii, jednak po dwóch latach marka znów zniknęła. Jak się okazuje, sklepy Reporter przekształcono w salony pod szyldem Medicine. Nowa marka ma celować w odbiorców w wieku 20-35 lat, cenowo plasować się między Reserved a Zarą, i wyróżniać się oryginalnym designem. Wygląda więc na to, że Reporter oficjalnie nie żyje (RIP), choć w całej Polsce można znaleźć jeszcze salony Reporter Young, sprzedające odzież dla dzieci.