MODA

Relacje międzyludzkie w kampanii Calvin Klein

21.01.2016 Michalina Murawska

Relacje międzyludzkie w kampanii Calvin Klein

W zeszłym roku w kampanii Calvin Klein Watches + Jewelry podziwialiśmy Anię Jagodzińską. Tym razem za serce chwyciła nas seria dynamicznych, spontanicznych i emocjonalnych zdjęć hołdujących bliskości, relacjom międzyludzkim i autentycznym, pełnym refleksji historiom.

Serię dynamicznych i nowoczesnych par sfotografowała Cass Bird, która w ostatnim czasie wykonała dla marki także kampanię perfum „Eternity NOW” z Jasmine Tookes i Tobiasem Sorensenem. Tym razem bohaterami jej zdjęć zostały duety świata mody i filmu: aktorka Zoe Kravitz wraz z mamą , Lisą Bonet, para modeli Tilda Lindstam i John Hein, koreański aktor Kim Woo Bin pozujący z przyjaciółką i gwiazdą mody ulicznej Xiao Wen Jun oraz aktor Will Peltz, któremu towarzyszy dziewczyna, Kenya Kinski.

Najnowsza kampania Calvin Klein Watches + Jewelry jest jednocześnie kontynuacją kampanii cyfrowej #ckminute, którą marka zapoczątkowała w zeszłym roku. Inicjatywa społecznościowa, poprzez hasło „Life in the now. SHARE YOUR #CKMINUTE”, zachęca użytkowników social media do dzielenia się spontanicznymi, emocjonalnymi i osobistymi momentami w połączeniu z produktami szwajcarskiej marki.