brak kategorii
Relacja z 4. targów Polish Fashion Brand Meeting
05.04.2016 Redakcja Fashion Magazine

Jedno miejsce, dwa dni, pięciu prelegentów, dziewiętnaście marek i tysiące miłośników mody. Liczby podsumowujące wydarzenie minionego weekendu przedstawiają się naprawdę efektownie! W tym roku Galeria Bałtycka w Gdańsku po raz czwarty była miejscem targów Polish Fashion Brand Meeting, skupiających się wyłącznie na polskiej modzie. Jak można było się spodziewać, wydarzenie cieszyło się ogromną popularnością, a sukces targów przeszedł oczekiwania organizatorów. Jak sami przyznają, głównym celem PolFash Bramee była pomoc polskim markom i promowanie ich nad polskim morzem. „Istotną rzeczą, którą zauważyliśmy przy tej i poprzedniej edycji jest pojawienie się wielu ludzi i to nie tylko klientów, którzy przypadkowo przyszli do Galerii. Widać było, że wiele osób przyszło stricte dla jednej marki!” – przyznał jeden z organizatorów wydarzenia. O jakich markach była mowa? Jak co roku, wyselekcjonowano dziewiętnaście brandów. Fani polskiej mody mogli przebierać między wieszakami z ubraniami oraz dodatkami rodzimych marek – Local Heroes, MISBHV, SI-MI, Zuzanny Szamockiej, BALAGANU i wielu innych. W niektórych przypadkach goście mieli okazję uścisnąć dłoń oraz porozmawiać z swoimi modowymi idolami – właścicielami i projektantami wystawiających się brandów.
Jak się okazuje, Polish Fashion Brand Meeting jest dobrą okazją nie tylko dla nabywających produkty z polską metką, ale także dla projektantów. Bartek Michalec z ZUO Corp. przyznaje, że takie wydarzenie to szansa dla kreatorów mody na badanie rynku i oczekiwań konsumentów oraz szansa na dopasowanie swojej oferty do oczekiwań i potrzeb Polaków. Drugi dzień targów prezentował się równie ekscytująco. Łukasz Jakóbiak w ramach otwartych wywiadów „Porozmawiajmy o modzie” zaprosił do rozmowy osoby z branży mody, które uchyliły rąbka tajemnicy związanej z ich zawodem. Dziennikarz rozmawiał ze stylistką Eweliną Gralak, dyrektor marketingu 4F Moną Kinal, Aretą Szpurą projektantką i właścicielką Local Heroes, duetem ZUO Corp. czyli z Bartkiem Michalcem oraz Łukaszem Laskowskim, a także ze współzałożycielką Fashion Post – Justyną Duszyńską.
Jeżeli ominęła was okazja do odwiedzenia Galerii Bałtyckiej, mamy dla was dobrą wiadomość. W tym roku PolFash dodatkowo rozszerza swoją działalność w innym nadmorskim mieście. Jakim? Na razie tej informacji wam nie zdradzimy. Jeżeli jednak chcecie dowiedzieć się więcej o wydarzeniu, śledźcie wpisy na stronie Fashion Post, a żadna informacja nie umknie waszej uwadze!