MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Wyjątkowa kolekcja, rytmiczny „voguing” i Kate Moss: tak było na otwarciu Reserved w Londynie!
07.09.2017 Redakcja Fashion Magazine
Liczący około 3 tysiące metrów kwadratowych nowo powstały salon Reserved w Londynie robi ogromne wrażenie. Nie mniejszy podziw wzbudza także samo miejsce, w którym usytuowany jest sklep, bowiem nieczęsto polski butik powstaje przy przy jednej z najatrakcyjniejszych ulic handlowych świata.
Na londyńskim otwarciu Reserved nie zabrakło gwiazdy kampanii, czyli jedynej w swoim rodzaju Kate Moss. Sama Kate okazała się bardzo sympatyczną osobą i bez ogródek godziła się na zdjęcia z uczestnikami wydarzenia. Brytyjska supermodelka zdecydowanie rozświetliła całość otwarcia, a my możemy być tylko wdzięczni Reserved za wspaniałą możliwość poznania ikony stylu. Dodatkowo, czas umilili tancerze „voguingu”, którzy przylecieli na otwarcie aż z Nowego Jorku oraz wyszukane rytmy djskich setów.
Marek Piechocki– prezes LPP SA nie kryje swojej dumy z otwarcia sklepu. Nie ma się co dziwić, w końcu Londyn to europejska stolicy mody i co roku odwiedza go miliony turystów. Przyznał także, że Reserved chce budować globalną rozpoznawalność jako marka, a LPP jako firma, a salon przy Oxford Street to wielki krok w tym kierunku.
Reserved oferuje brytyjskim klientom pełen asortyment specjalnie zaprojektowanych ubrań i dodatków z polskim smaczkiem. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl oraz odwagę w łączeniu ponadczasowej klasyki razem z bardziej awangardowymi częściami garderoby.
Salon Reserved prezentuje się naprawdę niebywale. Zaprojektowany według koncepcji „Open to Public”, sprawia wrażenie lekkości, nowoczesności i elegancji. Jednopoziomowy lokal wykorzystuje najnowsze technologie odpowiednio eksponujące kolekcję oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Marka zadbała także o odpowiednie oświetlenie sklepu dostosowujące się do pory dnia, specjalne ekrany LED, dzięki którym klient z łatwością może porozumieć się z działem marketingu oraz system informacji kierujący ruchem w przymierzalniach. Wszystko po to, aby klienci jak najlepiej wspominali zakupy i z największą przyjemnością wracali do Reserved ponownie.
Dodatkowym akcentem, który napawa nas dumą jest fakt, że flagowy salon w całości został zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, od lat współpracujące z LPP. Jak przyznaje Marek Piechocki z pełną świadomością i śmiałością LPP jest Made in Poland i tego się trzymajmy.
W tym samym czasie co otwarcie salonu przy Oxford Street została uruchomiona sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim. Sklep internetowy marki dostępny jest pod adresem reserved.com/gb/en i oferuje szeroki asortyment odzieży i dodatków liczący ponad 10 tys. pozycji. A nam nie pozostało nic innego jak tylko kolejny raz pogratulować Reserved wspaniałego sukcesu i czekać na kolejne innowacyjne projekty marki!