brak kategorii
Regulamin konkursu “Wygraj dwudniowy karnet na festiwal Audioriver (29 i 30 lipca 2016)”
18.07.2016 Redakcja Fashion Magazine
REGULAMIN KONKURSU „Wygraj dwudniowy karnet na festiwal Audioriver (29 i 30 lipca 2016) ”
POSTANOWIENIA OGÓLNE:
1. Organizatorem konkursu pod nazwą „Wygraj dwudniowy karnet na festiwal Audioriver (29 i 30 lipca 2016)” zwanego dalej „Konkursem”, jest Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a, 00-419 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000522429.
2. Organizator przeprowadza Konkurs w ramach serwisu społecznościowego facebook.com (dostępnego pod adresem http://www.facebook.com), zwanego dalej „Serwisem Facebook”, na stronie Fashion Post pod adresem https://www.facebook.com/FashionPostPL/
3. Konkurs nie jest sponsorowany, wspierany, prowadzony, ani administrowany przez Serwis Facebook. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być kierowane do Organizatora. Serwis Facebook nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu organizacji Konkursu, w tym w szczególności wydania nagród w Konkursie, jak również nie zbiera jakichkolwiek danych, w tym danych osobowych, udostępnianych przez uczestników na potrzeby realizacji Konkursu. Wyłączną odpowiedzialność z powyższych tytułów względem uczestników ponosi Organizator.
4. Konkurs trwa od dnia 18.07.2016 do dnia 24.07.2016 do godziny 23:59
WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Uczestnikiem Konkursu może być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Uczestnicy Konkursu w dalszej części niniejszego Regulaminu zwani są „Uczestnikami”, a każdy z osobna „Uczestnikiem”.
2. Z uczestnictwa w Konkursie wyłączeni są członkowie organów statutowych Organizatora, jego pracownicy i współpracownicy (tj. osoby współpracujące z którymkolwiek z powyższych podmiotów na innej podstawie niż umowa o pracę).
3. Warunkami niezbędnymi do wzięcia udziału w Konkursie przez Uczestnika są:
a) posiadanie funkcjonującego profilu otwartego w Serwisie Facebook, zgodnego z regulaminem i zasadami obowiązującymi w Serwisie Facebook (regulamin Serwisu Facebook dostępny jest na stronie: https://www.facebook.com/policies/?ref=pf);
b) akceptacja postanowień Regulaminu, poprzez akceptację Regulaminu Organizator rozumie wzięcie udziału w Konkursie poprzez wykonanie zadania konkursowego;
c) wykonanie zadania konkursowego na zasadach określonych w Regulaminie.
ZASADY KONKURSU
1. Zadaniem Uczestnika Konkursu jest wykonanie zadania, o którym mowa w poście konkursowym:
Wymyśl modową współpracę między artystą z line-upu tegorocznego Audioriver i marką biorącą udział w Fashion Nights.
Napisz w komentarzu pod postem jak wyobrażasz sobie taki projekt. 6 najciekawszych odpowiedzi nagrodzimy DWUDNIOWYM karnetem na festiwal.
Docenimy kreatywne myślenie!
2. Uczestnik może zamieścić tylko jeden komentarz. W przypadku większej liczby komentarzy podanych przez Uczestnika jego zgłoszenie nie zostanie uwzględnione w konkursie.
Nagroda:
Jeden z sześciu dwudniowych karnetów na festiwal Audioriver (29 i 30 lipca 2016).
3. Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygraniu Konkursu w dniu 24.07.2016. Na Stronie zostanie zamieszczony post informujący o wynikach Konkursu. Zwycięzcy zostaną poproszeni o podanie Organizatorowi w wiadomości prywatnej na Stronie w ramach serwisu Facebook swojego imienia i nazwiska, numeru telefonu, adresu korespondencyjnego, adresu email.
4. Niedopuszczalne jest:
a) naruszanie jakichkolwiek praw osób trzecich, w szczególności wykorzystywanie w Konkursie profili osób trzecich oraz profili niezgodnych z regulaminem i zasadami Serwisu Facebook, także naruszanie praw autorskich osób trzecich;
b) naruszanie jakiegokolwiek spośród punktów regulaminu Serwisu Facebook lub niniejszego Regulaminu;
c) podejmowanie działań sprzecznych z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego lub naruszających prawa osób trzecich, w tym w szczególności zamieszczanie w odpowiedziach konkursowych wulgaryzmów, treści obraźliwych itp.
5. W przypadku podejrzenia o działania niezgodne z regulaminem Serwisu Facebook lub niniejszym Regulaminem, Organizator ma prawo w każdym momencie do:
a) natychmiastowego wykluczenia Uczestnika Konkursu poprzez usunięcie jego odpowiedzi konkursowej;
b) pominięcia Uczestnika Konkursu w procesie rozdysponowania nagród;
8. Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w trybie określonym w § 6 Regulaminu.
NAGRODY
1. Organizator przewidział nagrodę dla 6 osób, które wykonają zadanie konkursowe zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie Konkursu. Nagroda w postaci:
dwudniowego (29 i 30 lipca 2016) karnetu na festiwal Audioriver
2. Jeden uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę
3. Zwycięzcom nie przysługuje prawo wymiany nagrody na ekwiwalent pieniężny lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.
4. Organizator nie ponosi kosztów związanych z dojazdem do Płocka i noclegiem podczas festiwalu Audioriver.
ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD I SPOSÓB WYDAWANIA NAGRÓD
1. Nagrody zostaną przyznane przez Jury, w którego skład wchodzi 2 członków redakcji portalu fashionpost.pl.
2. Nagrodzonych zostanie 6 najciekawszych komentarzy.
3. Nagrody będzie można odebrać w biurze prasowym festiwalu Audioriver, w dniach 29 i 30 lipca 2016 w godzinach 14:00 – 22:00 (potrzebny dokument tożsamości).
Adres biura prasowego: Dom Darmstadt, Stary Rynek 8, 09-400 Płock
4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie nagrody przez uczestnika konkursu.
5. Niedozwolone jest przenoszenie praw do nagrody na jakąkolwiek osobę trzecią.
REKLAMACJE
1. Każdy Uczestnik Konkursu może złożyć u Organizatora reklamację w związku z Konkursem.
2. Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres Organizatora: Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa z podaniem korespondencyjnego adresu zwrotnego, na który zostanie przesłana odpowiedź.
3. Reklamację rozpatruje Komisja Reklamacyjna w składzie trzech osób wskazanych przez Organizatora.
4. Reklamację należy składać przez cały czas trwania Konkursu oraz przez okres 3 dni od dnia zakończenia Konkursu (decyduje data stempla pocztowego).
5. Komisja Reklamacyjna rozpatruje reklamację w ciągu 10 dni roboczych od daty jej otrzymania. O rozpatrzeniu reklamacji Organizator poinformuje Uczestnika Konkursu, który złożył reklamację, listem poleconym nadanym na adres zwrotny Uczestnika Konkursu niezwłocznie po jej rozpatrzeniu. Decyzja Komisji Reklamacyjnej jest ostateczna i wiążąca.
6. Reklamacje spóźnione lub niezgodne ze wskazaniami Regulaminu nie będą rozpatrywane.
KONTAKT Z ORGANIZATOREM
Kontakt z Organizatorem możliwy jest w formie pisemnej: Fashion Post Sp. z o.o., ul. Rozbrat 44a, 00-419 Warszawa
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników w związku z udziałem w Konkursie jest Organizator – Fashion Post spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Rozbrat 44a 00-419 Warszawa, KRS 0000522429.
2. Dane osobowe udostępnione przez Uczestników przetwarzane są przez Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu, w tym wyłonienia zwycięzców, wydania nagród oraz na potrzeby postępowania reklamacyjnego, na co Uczestnik podając Organizatorowi dane osobowe wyraża zgodę.
3. Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia wzięcie udziału w Konkursie przez Uczestnika, w tym uzyskanie prawa do nagrody.
4. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych i ich poprawiania.
5. Uczestnik podając dane osobowe na potrzeby Konkursu oświadcza, iż dane te stanowią jego danego osobowe i są zgodne ze stanem faktycznym.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wzięcie udziału w Konkursie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu.
2. Od Organizatora nie są zależne: funkcjonowanie sieci internet, funkcjonowanie Serwisu Instagram, konfiguracja urządzeń przez Uczestnika Konkursu oraz ustawienia działania sieci internet wynikające z usług świadczonych przez dostawcę sieci internet.
3. Treść Regulaminu jest dostępna w siedzibie Organizatora oraz na stronie www.fashionpost.pl, o której mowa w § 1 ust. 2 Regulaminu.
4. Konkurs nie jest grą losową, ani zakładem wzajemnym w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. Nr 201, poz. 1540 z późn. zm.), a dla jego organizacji nie jest konieczne uzyskanie jakiegokolwiek zezwolenia.
5. Uczestnikom nie przysługuje jakiekolwiek wynagrodzenie z tytułu uczestnictwa w Konkursie.
6. Tytuły poszczególnych paragrafów Regulaminu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie mogą wpływać na interpretację postanowień niniejszego Regulaminu.
7. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają postanowienia powszechnie obowiązujących przepisów prawa.