brak kategorii

Redakcja testuje: dzień 2 z produktami marki Joanna

13.06.2017 Redakcja Fashion Magazine

Redakcja testuje: dzień 2 z produktami marki Joanna

Maryna zdecydowała się na przetestowanie kremowej henny do brwi Joanna, ponieważ ma jasne brwi i chciała je przyciemnić. Spośród czterech możliwych odcieni zdecydowała się na ten w kolorze czarnym, czyli najciemniejszy, ponieważ jej włosy mają kolor ciemnego brązu. Maryna jest zapracowaną mamą trójki dzieci, zależało jej więc szczególnie na tym, by produkt był trwały, działał szybko, a przy tym miał trwały efekt. I nie rozczarowała się. Henna jest łatwa w przygotowaniu. Rozrobienie jej zajmuje ok. 30 sekund. Robi się to przy pomocy mieszadełka, które jest w zestawie. Po dokładnym wymieszaniu, czyli dopiero gdy kosmetyk będzie miała kolor fioletowo-czarny, można nałożyć ją na brwi przy pomocy szpatułki. Maryna twierdzi, że zajęło jej to niewiele czasu, a po czterech minutach i zmyciu kosmetyku efekt był od razu zauważalny.

Ale obok szybkości, jak stwierdziła Maryna, dużym plusem jest wydajność. Henna wystarcza na mniej więcej pół roku stosowania. „Do kosmetyczki chodzę na zrobienie henny co dwa tygodnie. Za każdym razem płacę 20 zł, więc biorąc pod uwagę, że produkt Joanny kosztuje niecałe 8 zł i wystarcza mniej więcej na pół roku, jest bezkonkurencyjny. Na kosmetyczkę w tym samym przedziale czasu wydałabym 240 zł” podsumowuje.

Jeśli jesteście ciekawe jak wygląda cały zabieg krok po kroku wejdźcie na @fashionpost.pl i obejrzyjcie instastory.

Już jutro kolejny produkt oraz nasza relacja. Śledźcie nas i czytajcie nasze opinie.

Partnerem publikacji jest Laboratorium Joanna.