KULTURA
Red Lipstick Moster najcenniejszą gwiazdą polskiego YouTube’a!
21.02.2017 Michalina Murawska
Internet to piękne miejsce, które pozwoliło każdemu na tworzenie własnych treści i dzielenie się z innymi swoimi pasjami. Niezależnie czy w formie bloga, kanału na YouTubie czy zwykłego konta na Instagramie, w sieci zaroiło się od tak zwanych gwiazd internetu, a ich niesamowite zasięgi nie mogły umknąć uwadze osobom zajmującym się marketingiem marek. Reklam w internecie zaczęło przybywać, a co za tym idzie wartość poszczególnych osób wzrastać. Jednak raport firmy Press-Service Monitoring Mediów zaskoczy chyba niejedną osobę, ponieważ według niego ekwiwalent reklamowy Red Lipstick Monster wynosi… ponad 16 milionów złotych. Dla tych osób, które nie do końca znają się na terminologii, ekwiwalent reklamowy wskazuje ile należałoby wydać pieniędzy na publikację czy emisję materiału, który pełniłby funkcję reklamy. Zaraz za Red Lipstick Monster jest Łukasz Jakóbiak z kanału 20m z prawie 8 milionami, a potem reZigiusz z nieco ponad 6 milionami. Jak widać Ewa Grzelakowska-Kostoglu wszystkich zostawiła daleko w tyle. Zobaczcie poniżej pełne zestawienie:
Przeczytajcie także
Red Lipstick Monster: „Nie można bać się, robić rzeczy po swojemu” [WYWIAD]