MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Rated One Star – rusza polska odsłona globalnej kampanii Converse!

19.03.2018 Katarzyna Błażuk

Rated One Star – rusza polska odsłona globalnej kampanii Converse!

One Star sprzeciwia się konwencjom, zachęca by robić rzeczy po swojemu. Tak jak artyści, którzy razem z ekipą Converse zaprojektowali londyński One Star Hotel – miejsce, gdzie w połowie lutego miały premierę najnowsze kolekcje z linii One Star. Scenografia nawiązująca do najnowszych dropów One Star widoczna była nie tylko we wnętrzach nietypowego hotelu z „jedną gwiazdą”, ale także przy sesji zdjęciowej do wiosennego lookbooka Converse. Odważne kolory i unikalna scenografia podkreślają indywidualizm postaci i chęć wyłamywania się utartym definicjom.

Do polskiej kampanii Converse zaprosił 4 wyjątkowych artystów: muzyka, stylistkę, infuencera i grafika, których łączy – wyrazista osobowość, unikalny styl i przeciwstawianie się schematom. Ewelina Gralak – uznana stylistka, współpracująca z magazynami modowymi i zauważona i doceniona przez amerykańską redakcję Vogue jako postać, na którą warto zwrócić uwagę w 2018 roku! Pisaliśmy o tym zaraz po ukazaniu się tego newsa. Young Igi – młody, zdolny i bardzo obiecujący raper, podbijający polską scenę. Włodi Włodarczyk to utalentowany grafik, barwna postać o nieograniczonej wyobraźni, z jego projektów skorzystało już wiele polskich firm. Ostatni z artystów to Marcin Grzenia – skater i influencer streetwearowy związany z grupą Hypetalk.

Buty, które możemy zobaczyć w kolekcji są równie barwne jak osobowości zaproszone do kampanii.