MODA

PUMA rusza z nową ekskluzywną kolekcją wraz z paryskim domem mody AMI

09.03.2022 Fashion Post

PUMA rusza z nową ekskluzywną kolekcją wraz z paryskim domem mody AMI

Do grona rodziny PUMA dołącza tym razem dom mody AMI, a najnowsza kolekcja ma połączyć kunszt krawiectwa z innowacją odzieży sportowej. W kampanii, która opowiada o tym, że szczęście zaczyna się od ludzi, którymi się otaczasz.wzięli udział  Romeo Beckhama i Mii Regan.

PUMA x AMI

Pierwsza kolekcja PUMA x AMI zainspirowana została nową erą – taką, w konkretne płci, wygląd, czy orientacja nie mają znaczenia, która kwestionuje nasze obecne poglądy, w których nie chodzi o same osiągnięcia, a wdzięczność za otaczających nas przyjaciół i rodzinę. AMI to paryski dom mody powstały w 2011 roku, gdzie klientom proponuje się stylową i wszechstronną odzież dla kobiet i mężczyzn. Typowym dla tego miejsca jest zacieranie granic między casual’u a szykiem. AMI posiada aż 20 sklepów na całym świecie. 

Współpraca z AMI była dla nas oczywista, ich nazwa dosłownie oznacza „przyjaciel” i o to właśnie chodzi w PUMA – o społeczność, rodzinę.” – powiedział Adam Petrick, Globalny Dyrektor Marketingu PUMA. „Jesteśmy wyjątkowo szczęśliwi, że możemy współpracować z tak kreatywnym umysłem jak Alexandre, który naprawę rozumie istotę klasycznych sylwetek odzieży sportowej, a także tworzenia społeczności poprzez pozytywny przekaz.”

Kolekcję PUMA x AMI określają minimalistyczny branding, mieszanka stonowanych i mocnych kolorów oraz materiały najwyższej jakości. AMI de Coeur, charakterystyczny symbol AMI, został połączony z logo PUMA, tworząc wspólną grafikę, która pojawiła się na wszystkich produktach z tej linii. „Jestem bardzo dumny ze sposobu, w jaki połączyliśmy nasze logotypy. Myślę, że to bardzo istotny element naszej kolekcji i jest to prezent zarówno dla nas, jak i dla PUMA.” – powiedział Alexandre Mattiussi, założyciel i dyrektor kreatywny AMI. „To element, który symbolizuje naszą partnerską, pełną przyjaźni współpracę, w której nie ma miejsca na pretensjonalność.”

W kampanii Eddiego Wreya wzięli udział Romeo Beckham i jego partnerka, Mia Regan. Kolekcja obejmuje klasyczne sylwetki PUMA, w tym: Slipstream Lo, Suede Crepe oraz Suede Mayu. Wśród odzieży znajdziemy T-shirty, koszulki polo, kurtki, bluzy z kapturem, szorty, marynarki, spodnie i biustonosze. Do tego powstały także akcesoria dopełniające ofertę produktową – bucket hats, czapki z daszkiem czy torby na ramię.

Produkty PUMA x AMI będzie można kupić już w przyszłym tygodniu 16 marca na stornie PUMA.com,  amiparis.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.