MODA
Puma i Outlaw Moscow promują ideę różnorodności w nowej kolekcji Select
10.07.2018 Marta Roszewska
W swojej debiutanckiej linii sportowy gigant połączył siły ze wschodzącą marką z Moskwy. Kolekcja jest miksem streetwearu z modą prosto z wybiegów. Składa się z charakterystycznych, rosyjskich elementów: minimalistycznego brandingu, w którym PUMA jest tłumaczona na cyrylicę – ПYMA, wraz ze znanym moskiewskim logo AYTΛO– fonetycznym tłumaczeniem słowa „Outlaw”. Surowy, podwórkowy design połączony z eleganckimi, kwiatowymi motywami oraz mocne kolory inspirowane dziedzictwem awangardowej sztuki stworzyły prowokacyjną kolekcję, która nie musi się prosić o uwagę. Kluczowym elementem tej linii jest kimono w kwiatowy wzór, z nienachalnym logo PUMA oraz napisem "Made in Russia" w cyrylicy. Na warsztat wzięli także kilka modeli butów, m.in. Trailfox Graphic O. Moscow – lifestyle’owy odpowiednik trekkingowych butów biegowych. Wyprodukowany jest z wysokiej jakości czarnej skóry, haftowanej w tradycyjny, rosyjski, kwiatowy wzór. Wersja biała ma gumowe panele po zewnętrznej stronie, oraz pikowaną skórę od wewnętrznej strony. Avid Zip Graphic O. Moscow kontynuuje tą samą linię kolorystyczną i wzorniczą. Czarny model ma odrobinę wyżej wyciętą i podniesioną sylwetkę, tkaną w ludowy, rosyjski wzór, a wykończono go dużym, gumowym zamkiem na przedzie. W związku z odbywającym się w tym roku Mundialem powstał także szalik kibica z napisem PUMA x AYTΛO po obu stronach. Pośród akcesoriów pojawiły się także: plecak, czapka z daszkiem oraz czapka beanie – wszystkie z wyhaftowanym logo AYTΛO. Premiera kolekcji odbędzie się 14 lipca na całym świecie. W Polsce produkty dostępne będą w Vitkacu oraz na Warsaw Sneaker Store.