Miłość, emocje i zaufanie to główne hasła te limitowanej kolekcji. Nowe wzory koszulek z oryginalnymi grafikami przedstawiającymi anatomiczne serce przebite strzałą i złączone dłonie mają być zapowiedzią nadchodzącej sezonowej odsłony marki. Pojawiają się tutaj również proste, ale wiele za sobą niosące hasła – Best i Lovers.
Projektant wybrał n twarze tej wyjątkowej kampanii niezwykłe pary, z którymi ma kontakt zarówno prywatny jak i zawodowy. Są dla niego wzorem zgranych, kreatywnych duetów, wspierających się wzajemnie. Niektórych łączy przyjaźń i projekty biznesowe, innych, tak jak np. stylistkę Alicję Napiórkowską miłość ulubionego pupila i właścicielki, a jeszcze innych romantyczne uczucie.
Koszulki syngowane metką Łukasza Jemioła będą kosztować 219 zł, ale w Walentynki pary będą miały specjalną zniżkę.
Lubimy to!