Od lat Art Basel przyciąga światową elitę artystyczną – wizjonerów, twórców i innowatorów – do wybranych miejsc na całym świecie. Wśród nich wyróżnia się Miami, które zachwyca nie tylko swoją dynamiczną lokalną
sceną artystyczną, ale także organizacją przełomowych wydarzeń redefiniujących granice kreatywności i biznesu. W tym roku Miami stanie się gospodarzem Camp Fluff – wyjątkowego, oficjalnie nieoficjalnego spotkania, łączącego sztukę, biznes i wspólnotę w sposób, który odzwierciedla wizję jego twórców.
Historia zaczyna się w Los Angeles
Korzenie Camp Fluff sięgają przypadkowego spotkania w Los Angeles. W kultowym Roosevelt Hotel Rafał Solski, dyrektor kreatywny i założyciel John Weston Group, spotkał Angelę Afifi, założycielkę Fluff i Camp Fluff. Angela, multidyscyplinarna artystka i projektantka, zbudowała swoją karierę na tworzeniu doświadczeń, gdzie sztuka, moda i wspólnota harmonijnie się przenikają. Ich wspólna wizja i kreatywna chemia zainicjowały pomysł na Camp Fluff – przestrzeń, w której przecięcie sztuki i biznesu może rozwijać się w niespotykany sposób. Wizyta Angeli w Polsce, która nastąpiła krótko po ich spotkaniu, dodała projektowi nowej głębi. Podczas Business Aperitivo – ekskluzywnego wydarzenia organizowanego przez John Weston Group na Zamku Karpniki – powstały fundamenty pod Camp Fluff Miami. Połączenie polskiego dziedzictwa i globalnych innowacji stworzyło idealne tło dla projektu, który później zachwyci publiczność w Miami.
Połączenie trzech genius loci
Camp Fluff Miami to więcej niż wydarzenie – to spotkanie trzech genius loci, czyli ducha miejsca, ożywionego przez współpracę. Pierwszy duch pochodzi z Los Angeles i reprezentuje energię tamtejszych artystów. Drugi duch jest zakorzeniony w różnorodnej i kreatywnej scenie artystycznej Miami. Trzeci to John Weston Group, reprezentujący polskich artystów i innowacyjną wizję Rafała Solskiego. Te trzy siły tworzą unikalny dialog, który przekracza granice i dziedziny.
Premiera A(I) Human Future
Jednym z głównych punktów Camp Fluff Miami będzie ekskluzywna prezentacja trailera filmu A(I) Human Future – dokumentu współtworzonego przez Rafała Solskiego i amerykańskiego reżysera Matta Szymanowskiego.
Ten awangardowy projekt bada ewolucję relacji człowieka ze sztuczną inteligencją, oferując wgląd w świat, gdzie technologia redefiniuje nasze pojmowanie tożsamości, kreatywności i lęku. Projekt powstał w ramach European California Club i zapowiada się jako przełomowy głos w rewolucji AI.
Budowanie mostów na przyszłość
Poza artystycznymi aspiracjami Camp Fluff służy jako platforma dla nowych pomysłów i współpracy. Uczestnicy wydarzenia będą mieli okazję poznać przyszłe projekty John Weston Group, w tym wyczekiwaną wystawę Business Aperitivo w Hiszpanii, planowaną na 2025 rok. To wizjonerskie wydarzenie ponownie połączy światy biznesu, sztuki i kultury, wyznaczając nowe standardy globalnej współpracy.
Oficjalnie nieoficjalne spotkanie
Zgodnie ze swoim duchem Camp Fluff wymyka się tradycyjnym definicjom. Nie jest to typowe wydarzenie networkingowe ani klasyczna wystawa sztuki. Zamiast tego, Camp Fluff opiera się na spontaniczności,
zapraszając uczestników do otwartości na niespodzianki. Ci, którzy wezmą udział w Camp Fluff Miami, staną się częścią unikalnej mieszanki osobowości i historii, zjednoczonych wspólną pasją do innowacji, sztuki i wspólnoty.
Wizja na przyszłość
Jako drugie wydarzenie pod szyldem Camp Fluff, edycja w Miami ugruntowuje pozycję marki jako globalnego centrum łączącego sztukę i biznes. Pod przewodnictwem Angeli Afifi jako organizatorki oraz Rafała Solskiego jako partnera, tegoroczny Camp Fluff obiecuje dostarczyć nie tylko artystycznych wzruszeń, ale również inspirujący plan na przyszłość współpracy.
Camp Fluff Miami to nie tylko wydarzenie – to ruch. Świadectwo potęgi kreatywności, wspólnoty i odwagi do redefiniowania tego, co możliwe.