MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Problem konsumpcji i wysypisko śmieci w nowej kampanii Stelli McCartney
19.07.2017 Michalina Murawska
Rozkładające się, zardzewiałe samochody i piętrzące się góry śmieci – właśnie w takim otoczeniu swoją najnowszą kolekcję postanowiła sfotografować Stella McCartney, twórczyni najbardziej przyjaznej środowisku marki w świecie high-fashion, która od lat udowadnia, że z naturalnych, a czasem nawet upcyklingowanych materiałów można tworzyć kwintesencję mody luksusowej.
Motywem przewodnim sfotografowanej przez Harley Weir kampanii została refleksja nad coraz bardziej pogłębiającym się marnotrawieniem naturalnych zasobów oraz prowadzącą do nich nadmierną konsumpcją, za którą wszyscy jesteśmy mniej lub bardziej odpowiedzialni. Całokształt sesji wizerunkowej jest także efektem współpracy z szwajcarskim artystą wizualnym, Ursem Fischerem, a wzięły w niej udział ostatnio ulubione modelki McCartney: objawienie świata mody Birgit Kos, Iana Godnia i Huan Zhou.
Każda taka akcja zasługuje na pochwałę, a jeśli dodatkowo jej częścią są piękne ubrania, jesteśmy jak najbardziej usatysfakcjonowani!