O ile anti-aging oznacza walkę z upływającym czasem, o tyle pro-aging uczy, jak z czasu uczynić swojego sojusznika. W filozofię pro-agingu wpisuje się innowacyjna marka pielęgnacyjna dr Novicka.
Według badań przeprowadzonych przez agencję badania trendów konsumenckich Mintel*, 53% kobiet w wieku 45 lat i więcej szuka produktów do pielęgnacji skóry, które, zamiast obiecywać redukcję zmarszczek, dbają o jej nawilżenie i zdrowy wygląd. Odzwierciedla to rosnący trend w kierunku holistycznych rutyn pielęgnacyjnych – kobiety coraz częściej chcą poprawić ogólną kondycję skóry, a nie walczyć z widocznymi oznakami starzenia.
“Podejście pro-aging, na którym oparłyśmy nasze działania, to odpowiedź na przesadną walkę z czasem. Dojrzała skóra też może być piękna, trzeba tylko o nią zadbać”. – dr hab. Danuta Nowicka, założycielka marki dr Novicka
Pro-aging to filozofia pielęgnacji nakierowanej na profilaktykę. Pro-aging jest odpowiedzią na rosnącą z roku na rok społeczność kobiet, które nie chcą na siłę zatrzymywać czasu, nie chcą poddawać się inwazyjnym zabiegom chirurgii plastycznej i medycyny estetycznej, za to chcą dobrze się czuć i być zadowolone ze swojego odbicia w lustrze. Wygląd ma odzwierciedlać stan ich ducha – kobiety mądrzejszej niż kiedyś, doświadczonej, bardziej kobiecej i ciągle atrakcyjnej.
Odpowiedzią na nowe oczekiwania kobiet jest marka pielęgnacyjna dr Novicka, której idea zawiera się w haśle: pro-aging is the new anti-aging. Linia kosmetyków dr Novicka bazuje na opatentowanym przez dr hab. Danutę Nowicką kompleksie kwasu hialuronowego z wodą strukturyzowaną, która nawilża skórę o 20% skuteczniej, niż tradycyjne kremy. W skład innowacyjnej linii pielęgnacyjnej dr Novicka wchodzi pięć produktów przeznaczonych dla każdego typu skóry i każdego wieku.
„Kobieta, która czuje się dobrze w swojej skórze, jest silniejsza i może więcej.” – Ewa Ostaszewska-Krawiec, założycielka marki dr Novicka
Marka dr Novicka to projekt dwóch kobiet, które przyjaźnią się w życiu prywatnym, a uzupełniają na płaszczyźnie zawodowej, łącząc profesjonalną wiedzę medyczną, psychologiczną i doświadczenie w biznesie. Wspólnie chciały zaproponować kobietom kosmetyki oparte na wieloletnich badaniach naukowych. Kosmetyki, które nie obiecują cofnięcia czasu, ale dają realną szansę na to, że czas, w którym jesteśmy teraz, może być najlepszym z możliwych.
* Badanie przeprowadzone w 2021 roku wskazywało na dynamicznie rosnący trend: https://www.mintel.com/press-centre/mintel-announces-global-beauty-and-personal-care-trends-for-2021/