MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Premiera kampanii „Origin” paprocki&brzozowski
03.02.2017 Redakcja Fashion Magazine
W oczekiwaniu na pokaz kolekcji „Julia is not dead” duet paprocki&brzozowski postanowił zaskoczyć nas swoim nowym projektem. Jest to film promujący kolekcję wiosna-lato 2017. „Jesteśmy szczególnie dumni, iż udało nam się zaprosić do współpracy fantastyczny team, który stworzył projekt na światowym poziomie” – zdradzili nam projektanci.
Paprocki&Brzozowski „Half-naked” jesień-zima 2016
Film wyreżyserowała Iwona Bielecka, która stworzyła obraz narodzin nowego życia. Naszym oczom ukazuje się naga Maddie Kulicka, która wypływa z wody, by potem ukazać się w cielistej cekinowej sukni, która zaprojektował oczywiście polski duet. W tle słyszymy narratora opowiadającego o genezie wybuchu, który dał początek powstaniu świata.
Podkład muzyczny skomponowała Julia Marcell. Za produkcję odpowiadało studio Papaya Films (Kacper Sawicki i Paweł Bondarowicz) oraz Bites (Jakub Laskus) wspierane przez liczne grono fachowców, specjalizujących się w kręceniu podwodnych ujęć. Makijaż wykonała Magdalena Klaman, a za fryzurę odpowiadała Katarzyna Jedynak i Marek Bryczyński.
Książki na lato: polecają Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski
Paprocki i Brzozowski są kolejną marką po La Manii, która zainwestowała w nakręcenie filmu promującego kolekcję. Jesteśmy pod wrażeniem klimatu, jaki udało się osiągnąć. Czy to początek nowego trendu w polskiej modzie? Nie mamy nic przeciwko!