brak kategorii
Premiera „Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy” na Instagramie
18.12.2015 Redakcja Fashion Magazine
Podczas światowej premiery, która odbywała się 15 grudnia w Hollywood, aktor Joseph Gordon Levitt zrezygnował z oficjalnego stroju i postanowił przebrać się za swojego ulubionego bohatera Star Wars, czyli… za Mistrza Jodę! Jego przebranie wzbudziło duży entuzjazm i zainteresowanie mediów i fotografów. Brawa dla aktora za dystans i odwagę.
Serca fanów „Gwiezdnych wojen” zdobył angielski buldog Gary. Piesek należy do gwiazdy sagi – Carrie Fisher, która przez wiele lat wcielała się w rolę Księżniczki Lei. Piesek na instagramowym zdjęciu pozuje w opasce, z charakterycznie ułożonymi włosami, jak jego właścicielka na planie filmowym. Uroku dodaje mu wystający języczek. Słodka psina!
Blogerki również oszalały na punkcie „Gwiezdnych wojen”. Andy Torres z StyleScrapBook.com nie ukrywa, że nie tylko na punkcie mody ma fioła. „Star Wars” to jeden z ulubionych filmów blogerki. Dlatego nie mogła przegapić okazji na zdjęcie ze Szturmowcem. Naszą uwagę, oczywiście, przykuła nienaganna stylizacja. W takim płaszczu można iść na każdą wojnę!
Inni popadli w melancholijne wspomnienia. Na brytyjskim Instagramie Huffington Post ukazało się archiwalne zdjęcie. Zostało ono wykonane w roku światowej premiery „Gwiezdnych wojen” – 1977. Na zdjęciu możemy zauważyć olbrzymią kolejkę do kina Leicester Square Theatre w Londynie. Taka cierpliwość świadczy o byciu prawdziwym fanem!
Daisy Ridley, odtwórczyni jednej z głównych ról żeńskich w najnowszym odcinku sagi, już została okrzyknięta nową „it girl”. Pojawiła się na okładce „Elle”, „Glamour”, „Entertainment Weekly” i „Hollywood Reporter”. Na Instagramie jest od niedawna, bo od 15 sierpnia, jednak na jej profilu znacznie przeważają zdjęcia oznaczone tagiem #starwars. Na powyższym zdjęciu Ridley pozuje z jednym ze Szturmowców. Czyżby przeszła na ciemną stronę mocy?
Świat mody, oczywiście nie mógł przejść obojętnie obok tak wielkiego wydarzenia! Na Instagramie zaczęły pojawiać się zdjęcia przeróbek kampanii reklamowych m.in. L’Oreal z Chewbaccą w roli głównej, czy fotografie słynnych osób świata mody w wersji Star Wars, np. Anny Wintour czy Karla Lagerfelda. Kosmiczne zderzenie dwóch światów!