URODA
Prada wchodzi w nowy obszar biznesu. Od teraz Prada to również pielęgnacja i kosmetyki kolorowe
10.08.2023 Zbigniew Kokot
Dotychczas Prada kojarzona była wyłącznie z modą. Najwyższa pora na zmianę. Marka nie mogła nie zauważyć rosnącego z roku na rok rynku beauty. Od dziś w port folio Prada pojawia się 16 produktów do makijarzu i 3 produkty do pielęgnacji twarzy. Przedstawiamy Prada Color i Prada Skin.
Prada to jeden z najsłynniejszych włoskich domów mody – prowadzony obecnie przez dwóch dyrektorów kreatywnych – Miuccię Pradę i Rafa Simonsa. Zaś w tworzeniu odsłony kosmetycznej wziął udział francuski gigant – koncern L’Oreal. Linie Prada Color i Prada Skin można kupić w USA, online dostępne są na stronie prada-beauty.com. Marka informuje, że kosmetyki będą do kupienia w starannie wyselekcjonowanych punktach w Europie.