Zwykle na naszym portalu słowo „trend” odnosi się do branży mody, ale chyba nie będzie przesadą, jeśli tym razem zastosujemy je do świata alkoholi. Trudno zaprzeczyć temu, że popularność prosecco w ostatnich miesiącach osiągnęła apogeum, a lista produktów nawiązująca do bąbelkowego alkoholu wciąż się wydłuża. Przyznajemy, że niektóre z nich (ser?) może są nie końca trafione, ale dżem to zupełnie inna historia. Ten produkt może stać się konkurencją dla „kultowego” tosta z awokado, zastępując nasze ulubione guacamole.
Dżem prosecco jest produktem brytyjskiej firmy Jam & Tipple, która specjalizuje się w dość nietypowych rzeczach. W ich ofercie znajdziemy bowiem produkty o smaku ginu z tonikiem, piwa, mojito, a nawet… grzanego wina. Jeden słoik kosztuje 4,20 funtów, a więc około 20 zł. Możecie je kupić online i uwaga – dowożą do Polski!