MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Powrót do korzeni w nowej kampanii Simple na jesień-zimę 2017
01.09.2017 Patryk Chilewicz
Jesienna kampania Simple to przede wszystkim inspiracja tym co było. Począwszy od wspomnianego wcześniej kina noir oraz jego gwiazd, co możemy zobaczyć w filmie reklamowym, a kończąc na samej estetyce marki, która tym razem sięga do korzeni. „Back to roots”, bo taką nazwę nosi kolekcja to manifest minimalizmu, oszczędności w formie oraz wyrafinowania, które od lat możemy obserwować w kolekcjach polskiej marki. Właśnie dlatego pośród propozycji na nadchodzący sezon, nie znajdziemy odkrywczych fasonów ani ekstrawaganckich wzorów. Simple, jak wskazuje sama nazwa marki, stawia na ponadczasową prostotę.
W jesiennej kolekcji znajdziemy więc klasyczną paletę barw. Beże przeplatają się z bielą i czernią, brudna zieleń ze złotem, ale nie brakuje również karminowych akcentów, które dodają kolekcji charakteru. Najbardziej zaskakującym elementem projektów będą tkaniny, z których zostały wykonane. Lateks będziemy łączyć z miękkimi wełnami, szarą dzianiną czy wiskozą. Jagoda Piekarska, główna projektantka Simple, o najnowszej kolekcji mówi tak: „Wraz z zespołem projektanckim postawiliśmy na nowoczesne, proste kroje, klasyczne modele kultowych ubrań z
metką Simple CP, czyli płaszcze, sukienki i garnitury, oraz neutralne, stonowane zestawienia kolorystyczne.” Dlatego na jesień 2017 w ofercie marki znajdziemy miękkie płaszcze w różnych wersjach kolorystycznych, oversize’owe sukienki z asymetrycznymi cięciami, proste golfy, eleganckie koszule oraz, hit sezonu, czyli klasyczne garnitury świetnie komponujące się z botkami. Wszystkie te elementy możemy zobaczyć na Kasi Struss, gwieździe jesiennej sesji wizerunkowej.
Fotografie autorstwa Aldony Karczmarczyk, inspirowane kultowymi pracami Petera Lindbergha, zostały wystylizowane w dość niecodzienny sposób. Kasia pozuje bowiem za kulisami, a plan zdjęciowy stał się jednocześnie tłem dla zdjęć, które są oparte na grze światłem i wyrazistych kontrastach kolorystycznych opartych na czerni i bieli oraz krwistej czerwieni. Dzięki temu, Simple stworzyło kampanię, która w pełni odzwierciedla klimat najnowszej kolekcji.