Może to kwestia pozytywnych przemian, które zadziały się w naszym kraju? Wszystko z dnia na dzień stawało się kolorowe, a na twarzach ludzi co raz częściej pojawiał się uśmiech. Jest tyle rzeczy z przeszłości, które chcielibyśmy, aby miały miejsce w teraźniejszości. Niektóre z nich już nigdy się nie powtórzą. Są jednak i takie, które zatoczyły koło i znów odkrywamy je na nowo. To moda pozwala nam cofnąć się do szalonych lat, w których bezsprzecznie król był tylko jeden. Jeans. Przyjaźń, denim i muzyka Były tylko dwa momenty w ciągu dnia, kiedy muzyka płynąca z kanału MTV ucichała w mieszkaniach milionów ludzi. W godzinę emisji amerykańskich seriali „Przyjaciele” i „Beverly Hills 90210”. Wtedy każdy chłopak chciał wyglądać jak Brandon, a dziewczyny ubierały się na styl Moniki lub Rachel. Jeansowe ogrodniczki i denimowe kurtki były obowiązkowym elementem każdej garderoby. T-shirty oraz bluzy odznaczały się dużym nadrukiem na froncie z logo ulubionej marki, która mocno określała kim jesteśmy i z jaką subkulturą się identyfikujemy. Jeansy potocznie nazywane „marchewami” z wysokim stanem i nogawką szerszą w udach zwężającą się ku dołowi okrzyknięte były ikoną dekady. Dziś jesteśmy świadkami ich wielkiego powrotu! Legendarny BIG STAR powraca Nasza marka powraca do unikalnego stylu lat ’90, prezentując autorską kolekcję U.S. Legend. Aby idealnie odwzorować modę minionej dekady, projektanci wykorzystali denim o grubym splocie i dość sztywnej strukturze. Dzięki temu jeansy nie rozciągają się a ich fason nie będzie się zmieniał pod wpływem użytkowania. Designerzy zupełnie odeszli od taliowania czy slimowania kurtek i bluz, nadając im luźną, nieco oversize’ową formę. Z kolei T-shirty i long-sleeve’y ozdobiono na froncie dużymi printami, co również było znakiem szczególnym tamtych lat. U.S. Legend to wyjątkowa kolekcja, która dla nas osobiście stała się hołdem dla dekady, dzięki której BIG STAR otrzymał miano kultowej marki jeansowej. Dlatego nie wyobrażamy sobie, aby ta linia mogła być sygnowana w inny sposób, jak pierwszym, legendarnym wydaniem logo brandu pod postacią czerwonej tarczy.