Dzięki „Business talks Fashion” w ciągu pięciu dni można zrozumieć zawiłości świata mody. Można się dowiedzieć, jak wygląda zarządzanie finansami, marketingiem i PR-em w najlepszych firmach polskiej branży modowej. Warto skorzystać z możliwości i porozmawiać z brand managerami oraz prezesami największych polskich spółek modowych notowanych na giełdzie.
Przedstawiamy czworo z zaproszonych gości:
Rafał Bauer – posiada ponad 20-letnie doświadczenie w restrukturyzacji i transakcjach M&A. Od dłuższego czasu blisko związany z branżą modową i kulturalną. W 2004 roku został Prezesem Zarządu Wólczanka SA, by następnie połączyć ją z Vistulą i dokonać przejęcia firmy W.Kruk. Obecnie jako Prezes Zarządu odbudowuje giełdowego Próchnika oraz inwestuje w rozwój SOHO Factory – przestrzeni kreatywnej na warszawskiej Pradze którą powołał do życia w 2010 roku. Jest również współtwórcą lifestylowego magazynu MALEMEN oraz marki Rage Age by Czapul.
Radosław Lewoniewski – z LPP związany od ponad 16 lat. Karierę w firmie rozpoczął od pracy w dziale kupieckim, gdzie brał udział w procesie przygotowania kolekcji marek RESERVED i Cropp. W latach 2008-2009 samodzielnie kierował grupą kupców w biurze przedstawicielskim LPP w Szanghaju. Powierzono mu wówczas aktywizację zespołu do efektywnych działań i poszukiwań możliwości produkcyjnych na rynku chińskim. W 2009 roku awansował na stanowisko Product Managera w marce RESERVED. Od połowy 2014 roku, jako Product Manager, uczestniczy w procesie powstawania nowej marki premium, odpowiadając za kolekcję męską. Obecnie kieruje 17 osobowym zespołem, w skład którego wchodzą projektanci, kupcy i technolodzy odzieży.
Weronika Pietras (Head Designer, Simple Creative Products) – w branży mody pracuje ponad 10 lat. Zaczynała w międzynarodowej marce Orsay na stanowisku projektanta, potem przez 8 lat jako Head Designer. Obecnie jest Głównym Projektantem marki Simple CP. Od zawsze chciała ubierać prawdziwych ludzi. Miarą sukcesu projektanta jest dla niej nie tylko sukces artystyczny, a przede wszystkim sukces komercyjny marki. Weronika Pietras wierzy, że światem rządzą klienci a nie projektanci i to z szacunku dla nich i ich potrzeb tworzy swoje kolekcje.
Wojciech Skulski – Visual Merchandiser z ponad 10 letnim doświadczeniem zawodowym. Pracował dla takich marek jak: Tatuum, Tommy Hilfiger i Hilfiger Denim, Timberland, Umbro, Lacoste, Bench, Symbiosis, Sizeer, Caterina i Sesst . Jest autorem specjalistycznych artykułów i wypowiedzi o VM’ie w branżowej prasie – TextilWirtschaft Moda Forum, Wnętrze Sklepu, Handel w Praktyce. Obecnie od ponad roku zarządza visual merchandisingiem w Gino Rossi w Polsce, Czechach, Niemczech, Litwie i Łotwie.
Oto szczegółowy plan spotkań:
Poniedziałek 13.04 godz.: 19:30
Spotkanie poprowadzi projektanta marki SIMPLE, Weronika Pietras. Temat: „Ze szkicu na ulicę, czyli proces tworzenia kolekcji”.
Wtorek 14.04 godz. 19:00
Gościem wydarzenia będzie Prezes firmy Próchnik, Rafał Bauer. Temat: „Moda na giełdzie z perspektywy najstarszej spółki”.
Czwartek 16.04 godz.: 18:00
Wojciech Skulski, odpowiedzialny jest za VM firmy Gino Rossi poprowadzi spotkanie: „Secrets of Display – język komunikacji z klientem. Jak trendy wpływają na definicję, funkcję i rolę Visual Merchanisingu?”
Piątek 17.04 godz.: 17:30
Spotkanie poprowadzi Radosław Lewoniewski, Product Manager męskiej linii Premium marki RESERVED. Temat: „Unzip it! czyli zarządzanie produktem a globalne trendy – rola product managera w procesie tworzenia, produkcji i sprzedaży kolekcji na przykładzie jeansów”.
Aktualności na temat projektu warto śledzić na stronie.