MODA

Pop-up Burberry otworzył się w warszawskim Vitkacu. W ofercie m.in. nowy model torebki Olympia

10.08.2021 Fashion Post

Pop-up Burberry otworzył się w warszawskim Vitkacu. W ofercie m.in. nowy model torebki Olympia

W luksusowym domu handlowym Vitkac w Warszawie pojawił się właśnie nowy ekskluzywny pop-up z ofertą domu mody Burberry. To właśnie w nim możemy znaleźć nowy model torebki Olympia o kształcie przylegającego do ciała półksiężyca. W kampanii reklamowej Olympii znalazły się m.in. FKA Twigs, Shygirl i Kendall Jenner. 

W nawiązaniu do premiery nowego modelu torebki Burberry Olympia w poszczególnych miejscach na świecie powstały specjalne stoiska typu pop-up zatytułowane „World of Olympia”, m.in. w Korei Południowej, w Hong Kongu, nowojorskim Bergdorf Goodman, londyńskim Harrodsie czy właśnie w warszawskim domu handlowym Vitkac. Torebka będzie dostępna w różnych wariacjach kolorystycznych, a wewnątrz każdej z nich znajdzie się wygrawerowany numer edycji. Do kampanii reklamowej Ricardo wybrał kobiety, które uosabiają siłę i piękno kobiecej energii. „Riccardo (Tisci – przyp. red.) ma talent do opowiadania historii poprzez swoje kolekcje. To było niesamowite doświadczenie pracować z tak kreatywnym zespołem” – powiedziała w wywiadzie FKA Twigs. „Jestem bardzo dumna, że mogę być częścią kampanii, która celebruje kobiety” – dodała Kendall Jenner, bohaterka kampanii.