MISBHV wiosna-lato 2016 (fot. Małgorzata Turczyńska)
Pora chyba przyzwyczaić się do tego, że jeśli MISBHV pracuje nad sesją wizerunkową razem z fotografką, Małgorzatą Turczyńską, zwali ona wszystkich z nóg. Jeśli dodamy do tego objawienie męskiego modelingu Dominika Sadocha i prześliczną Martę Wieczorek, otrzymamy jedną z najpiękniejszych polskich kampanii ostatnich kilku sezonów. Po czarno-białej sesji na jesień-zimę 2015, MISBHV tym razem postawiło na więcej koloru ograniczając się jednak głównie do głębokiej, karmazynowej czerwieni i przygaszonego różu. Był to świetny zabieg – zdjęcia nie tylko przyciągają uwagę, ale też świetnie eksponują produkty – mięsiste ramoneski z naszywkami, błękitny denim i pudrowe okrycia wierzchnie. HOT!
Bodymaps wiosna-lato 2016 (fot. Zuza Krajewska)
Założona przez Ewę Stepnowską marka Bodymaps istnieje stosunkowo od niedawna, ale zdążyła już zaskarbić sobie sympatię (a czasami wręcz uwielbienie) Polek ceniących ciekawy design, pomysł i konsekwencję w kreowaniu wizerunku firmy. Kampania na sezon wiosna-lato 2016 od razu wzbudziła nasz zachwyt – doceniamy nie tylko inspirowane stylem gwiazd Studia 54 kostiumy, ale artystyczny koncept Roberta Kiełba i fotografie niezawodnej Zuzy Krajewskiej. Prosimy o więcej takich sesji!
Sandra Kpodonou wiosna-lato 2016 (fot. Ewelina Gralak)
Po współpracy z Magdaleną Ławniczak, która sfotografowała jesienno-zimową kampanię Sandry Kpodonou, projektantka tym razem postanowiła w tej kwestii zaufać swojej przyjaciółce, stylistce Ewelinie Gralak. Obie panie to jedne z najciekawszych nazwisk na polskiej scenie modowej – Kpodonou w krótkim czasie udało się stworzyć markę, którą noszą popularne światowe influencerki (m.in. współpracująca z Adidasem Aleali May), Gralak z kolei doskonale radzi sobie jako stylistka, a na swoim koncie ma na przykład współpracę z Givenchy. Sfotografowaną w Brazylii kampanię Sandry Kpodonou wyróżniamy przede wszystkim za pomysł, spójność prezentowanych projektów z koncepcją sesji i genialny klimat zdjęć. Brawo!
Kas Kryst wiosna-lato 2016 (fot. Daniel Jaroszek)
Markę Kas Kryst kojarzymy głównie z czerni, ale to głęboka czerwień gra pierwsze skrzypce w sesji wizerunkowej na wiosnę-lato 2016. Genialna gra światłem, fenomenalne zdjęcia Daniela Jaroszka (uwaga, talent!), atmosfera bazująca na połączeniu buduarowej tajemniczości z wyrazistymi detalami i unoszący się gdzieniegdzie sportowy duch – majstersztyk!
Le BRAND wiosna-lato 2016 (fot. Agata Pospieszyńska)
Minimalistyczne projekty Pauliny Pyszkiewicz, fantastyczne zdjęcia Agaty Pospieszyńskiej i Ina Lekiewicz w roli art directora – to po prostu nie mogło się nie udać. Le BRAND to obecnie jedna z najpopularniejszych polskich marek segmentu premium, a kampania na wiosnę-lato 2016 to ucieleśnienie wszystkiego, z czym kojarzą i za co cenią ją odbiorcy. Skaliste wybrzeże i kamieniste plaże niedaleko Londynu idealnie komponują się w wyrafinowaną prostotą ubrań, uzyskując chłodny, nieco ascetyczny i niezwykle inspirujący klimat.