KULTURA

Polska ilustratorka współpracuje z marką kosmetyczną M·A·C

17.06.2019 Wojciech Szczot

Polska ilustratorka współpracuje z marką kosmetyczną M·A·C
Fot. Materiały prasowe

Polscy artyści są coraz częściej uznawani zagranicą. Oprócz naszych aktorów, reżyserów czy muzyków, wśród podziwianych twórców, możemy znaleźć grafików, plakacistów i ilustratorów. Do tego grona dołączyła właśnie Agnieszka Stopyra – ilustratorka mody, graficzka, graficzka mająca na koncie kilka wystaw, w tym dwie związane z największymi tygodniami mody w Polsce. Współpracuje z międzynarodowymi markami z branży fashion & beauty. W jej CV pojawi się zaraz kolejna wielka firma kosmetyczna, jest nią marka M·A·C. 

Nowa odsłona marki M·A·

Po pierwsze: pomagać – bo to właśnie 100% dochodu z jej sprzedaży trafia do VIVA GLAM FUND. Od 1994 roku kampania wspiera walkę z HIV oraz AIDS, zapewniając finansowe wsparcie organizacjom pracującym w regionach i populacjach, które nie są objęte wystarczającą opieką. 

Po drugie: inspirować – jest ona bowiem motywem przewodnim legendarnej kampanii VIVA GLAM, którą przez lata wspierała cała plejada gwiazd, m.in. RuPaul, Lady Gaga, Elton John, Nicki Minaj, Ricky Martin, Christina Aguilera, Dita Von Teese, Mary J Blige, Rihanna czy Miley Cyrus. W tym roku polska artystka – Agnieszka Stopyra – miała przyjemność tworzyć specjalną, artystyczną odsłonę kampanii. Kolaboracja artystki z marką M·A·C jest tym bardziej szczególna, bo przypada w 25. urodziny VIVA GLAM. A powodów do świętowania jest mnóstwo: M·A·C AIDS Fund zebrał prawie 500 mln dolarów i pomógł ponad 19 milionom ludzi dotkniętych AIDS.