MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Polka gwiazdą najnowszej kampanii Balenciagi

26.05.2017 Michalina Murawska

Polka gwiazdą najnowszej kampanii Balenciagi

Demna Gvasalia już nie raz pokazał, że kocha bawić się modą. Gruzinowi nie brakuje odwagi, a jego projekty, choć czasami kontrowersyjne (pamiętacie torebkę imitującą niebieski klasyk z Ikei?) są na szczycie listy must-have’ów blogerek, gwiazd i fashionistek. Jedno jest pewne: Demna doskonale wie jak zaskoczyć, ale tym razem postanowił to zrobić w nieoczywisty oraz idealnie do niego pasujący sposób. Jesienno-zimowa kampania zaskakuje bowiem zwyczajnością. Fotografie autorstwa Johnny’ego Duforta wyglądają jak wykonane w kilka sekund, a modelki po prostu siedzą (albo stoją) na krzesłach.

Jednak, żeby nie było nudno, dziewczyny zapozowały na tle słynnego dywanu z logo marki, który był głównym elementem scenografii podczas pokazu na paryskim tygodniu mody. Wykorzystanie dywanu jako tła kampanii to bez wątpienia nietypowy pomysł i nie mamy wątpliwości, że tylko Demna mógł na taki wpaść. Jednak taki zabieg idealnie wpasował się w filozofię Gruzina, który wielokrotnie mówił, że chce w nowym świetle pokazywać to, co już doskonale znamy.

Za stylizacje po raz kolejny była odpowiedzialna znajoma projektanta Lotta Volkova, która z niezwykłą finezją potrafi balansować pomiędzy rzeczami „dziwnymi”, normcorem i modą przez wielkie M. Dlatego nikogo nie powinno dziwić, że spódnica wykonana z wycieraczki (serio) pojawiła się w towarzystwie neonowego spandexu, a okulary rodem z „Matrixa” obok zdekonstruowanego trencza.

W najnowszej kampanii Balenciagi znowu pojawiła się ulubienica Demny oraz nowojorska artystka Eliza Douglas. Oprócz niej francuska marka zaprosiła do współpracy Svetę Black, Kennah Lau, Barbrę Lee Grant, Emmę Leth oraz… Oliwię Lis. Polka reprezentowana przez agencję D’VISION dopiero co debiutowała w świecie mody, ale już może się pochwalić udziałem w pokazach Mulberry, Marni oraz właśnie Balenciagi. Biorąc pod uwagę to, że wciąż można ją nazwać początkującą, udział w kampanii tak wielkiego domu mody jakim jest Balenciaga jest niepodważalnym sukcesem, którego my gratulujemy i życzymy kolejnych!