MODA

Polacy w globalnej kampanii Converse Rated One Star

30.01.2019 Marta Roszewska

Polacy w globalnej kampanii Converse Rated One Star

Słoneczne Los Angeles, kreatywne młode dusze i łączący je w jedną całość but – One Star Dark Star. Do najnowszej kampanii Converse zaprosił artystów młodego pokolenia z całego świata, by wspólnie stworzyć projekt łączący ich indywidualne podejście do życia. Pośród nich znalazła się dwójka Polaków – HieniekHelenamarria. Hien na co dzień zajmuje się fotografią, choć równie robrze czuje się po drugiej stronie obiektywu. Jest szansa, że kojarzycie go ze sceny tanecznej, gdyż od 4 lat trenuje b-boying. Nieważne czym się zajmuje – zawsze robi to zgodnie z własnym wyczuciem stylu.  

Helenamarria to prawdziwa królowa stylu vinatge. Poza modą pasjonuje się roślinami. Jej Instagram to prawdziwa kopalnia inspiracji dla osób poszukujących pomysłów na wyjątkowe stylizacje, make-up czy pomysłu na ciekawe zdjęcia.  

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

 

@lukaszdziewic #ratedonestar

A post shared by  hela (@helenamarria) on

„Antiheroes” to bohaterowie kampanii Converse, pośród których znaleźli się także członkowie międzynarodowej społeczności Converse X. Marka od początku stawia na oryginalność, bezkompromisowe działania oraz ludzi z pasją do mody, sztuki i muzyki. Zobaczcie energetyczną serię zdjęć, który ekipa wykonała podczas pobytu w LA.

One Stary z serii Dark Star, inspirowane są deskorolkowymi ekipami z lat 90, które za pomocą markera przemalowywały białą gwiazdę na ciemny kolor. Od 1994 roku to właśnie ta gwiazda jest kluczowym punktem każdego buta Converse'a. Model ten dostępny jest w czterech wyrazistych kolorach, będących sezonową wersją pierwowzoru One Star.

Kolekcja Dark Star jest dostępna we wszystkich salonach Converse w całej Polsce, a także w wybranych sklepach partnerskich.