Pokaz Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin

W ramach Mercedes-Benz Fashion Week Berlin, 19 stycznia 2017 roku odbył się pokaz wspólnej kolekcji Patryzii Aryton i Dawida Tomaszewskiego. Współpraca polskiej marki słynącej z kunsztu i nowoczesnej klasyki, tym razem zyskała artystycznego charakteru dzięki talentowi jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich projektantów. Kolekcja na jesień-zimę 2017-2018 jest debiutem polskiej firmy na rynku zagranicznym oraz zapowiedzią jej ekspansji na nowych, międzynarodowych rynkach. Redakcja Fashion Post pojechała do Berlina na specjalne zaproszenie, aby osobiście zobaczyć ten debiut.

Pokaz Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin

Pokaz Patrizii Aryton i Dawida Tomaszewskiego odbył się w głównej siedzibie berlińskiego tygodnia mody w dzielnicy Mitte i wpisany był do oficjalnego kalendarza imprezy jako wydarzenie zamykające czwartkowe prezentacje i imprezy. W zabytkowym wnętrzach budynku Kaufhaus Jandorf, zgromadzili się przedstawiciele mediów, kultury i sztuki. W wydarzeniu brało udział aż 500 osób. Pojawiły się redaktor naczelne niemieckiego „Vogue’a” oraz „Harper’s Bazaar”.

Pierwsza modelka pojawiła się na wybiegu wraz z dźwiękami ciężkiej, elektronicznej muzyki. Sylwetka składała się z piżamowego musztardowego garnituru założonego na szary golf. Potem mieliśmy okazję zobaczyć drapowane suknie midi założone tył na przód czy welurowe spodnie ze sprytnie wszytym wewnętrznym lampasem. Jak na Aryton przystało, nie zabrakło świetne skrojonych płaszczy w odcieniach oliwki i granatu, uszytych z wełny, kaszmiru czy alpaki. Uwagę zwracały tuniki ściągnięte w pasie trokiem i uszyte z mięsistej satyny. Dla bardziej odważnych kobiet przewidziano mozaikowe i metalicznych projektów. Naszym zdaniem powodzeniem będą się cieszyć świetnie skrojone spodnie cygaretki, które zostały wystylizowane z żakietami z podkreśloną talią, awangardowymi pelerynami oraz kurtkami i płaszczami.

Wspólnym mianownikiem kolekcji składającej się z 27 sylwetek była warstwowość, różnorodność i mięsistość tkanin. Projektanci zdradzili, że dobierając barwy kierowali się Marrakeszem, dlatego oprócz stonowane palety, widać także dużo odcieni żółtego, seledynu oraz magenty. Patrycja Cierocka, główna projektantka Arytonu i Dawid Tomaszewski postawili na klasykę z nutką orientu.  Projektanci wykorzystali tkaniny z pracowni Malhia Kent pracującej z takimi domami mody jak Chanel czy Givenchy, dlatego naszym oczom ukazały się wysokogatunkowe jedwabie, żakardy i welur. Dzięki sporym dystansom między modelkami na wybiegu, mogliśmy dokładnie przyjrzeć się perfekcyjnemu odszyciu oraz precyzji, a jaką zaprojektowano i uszyto wszystkie stroje.

To nie pierwsza taka współpraca marki Aryton. Kolekcje dla niej także inni projektanci. Tym razem marka, której DNA stanowi wysokie krawiectwo poczuła wyraźną potrzebę ponownego odświeżenia swojego wizerunku, stąd pomysł na współpracę z Dawidem Tomaszewskim. „Poszukiwałam kogoś, kto wyjątkowo pasowałby do profilu naszej firmy. Przeglądałam na bieżąco relacje z pokazów z tygodni mody i tak natrafiłam na pokaz Dawida, którego prace znałam już oczywiście wcześniej. Tamten szczególnie uświadomił mi, że w kolekcjach Dawida bardzo dużą rolę odgrywają płaszcze, okrycia, konstrukcje i świetne tkaniny. Podobnie jak w Patrizii Aryton” – zdradziła Patrycja Cierocka.

Oglądana przez nas na żywo kolekcja Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski, która zadebiutowała podczas Mercedes-Benz Fashion Week Berlin dostępna będzie w sprzedaży już jesienią tego roku. Jest to też dowód na wejście polskiej marki z 30-letnim doświadczeniem na rynek niemiecki, dlatego tym bardziej życzymy powodzenia.

 

Przeczytaj także:

ALTRO – nowa odsłona Patrizii Aryton

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Zmysłowa kampania ROSA na jesień-zimę 2018/19

Agnieszka Rosa serwuje nam wspomnienie wakacji w nowej kolekcji biżuterii, którą pokochały Polki! My zakochaliśmy się także w kampanii zapowiadającej tę minimalistyczną linię. Każdy element kolekcji to małe dzieło sztuki, wykonywane ręcznie z wielką precyzją.

Zmysłowa kampania ROSA na jesień-zimę 2018/19

Jak zwykle projektantce udało się utrzymać minimalistyczny styl zamknięty w bardzo artystycznej formie. To prawdziwa uczta dla osób, które cenią sobie dbałość o szczegóły i nienachalne zdobienia.

W kolekcji znajdziemy pierścienie i sygnety z rzeźbionymi kamieniami: inkrustowany złotym księżycem lapis lazuli czy precyzyjnie oddany w onyksie wianuszek róż.  Zatopione w złocie perły przenoszą nas w morską podróż, także za sprawą złotych struktur wzbogaconych blaskiem brylantów.

Nastrój kolekcji doskonale oddaje artystyczna kampania autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pik. Malarskie portrety uwiecznione na kliszy podkreślają sensualność i zmysłowość biżuterii.

Nowa kolekcja dostępna będzie w sprzedaży od 27 września, w sklepie stacjonarnym w Warszawie, oraz we wkrótce otwartym butiku w Poznaniu oraz sklepie online.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności