MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Pochwała kobiecości w kolekcji #LaDorothée Tomaotomo, wiosna-lato 2018
19.04.2018 Katarzyna Błażuk
Pokaz najnowszej kolekcji #LaDorothée odbył się w pięknej scenerii – wnętrz Hotelu Bellotto w Warszawie. Otworzyła go dawno niewidziana Zuza Kołodziejczyk (zwyciężczyni 3 edycji Top model), która wróciła w doskonałej formie. Kolekcja, którą mogli obejrzeć zebrani goście została stworzona dla świadomych i przebojowych kobiet, z wysokim poczuciem własnej wartości, które nie obawiają się odważnych stylizacji, bo strojem podkreślają swoją osobowość, niezależność i siłę. Na wybiegu pojawiły się więc zmysłowe kreacje o różnorodnych fasonach, długościach i wykonane z różnych materiałów. „To historia o modzie, którą opowiadam współczesnej kobiecie, kochającej niezapomniany urok lat 50 i 60.” – mówi Tomasz Olejniczak – „W kolekcji dominują suknie i sukienki, ale nie zabrakło tu także płaszczy, żakietów, spodni i zestawów codziennych w bardzo luksusowym wydaniu.”
Doskonałe jakościowo tkaniny pochodzące z uznanych szwajcarskich i francuskich fabryk, w których zaopatrują się światowe domy mody tj. Prada, Fendi, Chanel, czy Louis Vuitton odgrywały równie istotną rolę. Jedwabie, gipiury, pawie pióra w mieniących odcieniach, czy efektowne hafty wspólnie tworzyły niesamowity, wizualny spektakl.
Projektanta oklaskiwały słynne koleżanki m.in Edyta Olszówka, Weronika Książkiewicz czy Hanna Lis. Wśród gości obecna była także mama projektanta, która jak podkreśla zawsze projektant, jest najważniejszą osobą w jego życiu. Mama była pierwszą i najwierniejszą klientką Tomasza. To dzięki niej, 8 lat temu, zdecydował się na pokazanie swojej debiutanckiej kolekcji w trakcie Łódzkiego Fashion Week. To ona wiernie mu kibicuje w trakcie pokazów, oglądając kolekcję zawsze z pierwszego rzędu. Dlatego wczorajszy pokaz Tomasz Olejniczak zadedykował właśnie swojej mamie.
Patronem medialnym wydarzenia był portal Fashion Post i Fashion Magazine, a pokaz obejrzeli Marzena Michela Singh redaktor naczelna Fashion Magazine i Zbigniew Kokot szef działu reklamy Fashion Post i Fashion Magazine.