MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Podsumowanie roku 2016: najlepsze polskie kampanie
01.01.2017 Redakcja Fashion Magazine
Pomimo, że polska branża mody nadal czeka na fashion week z prawdziwego zdarzenia, nie da się ukryć, że ostatnie 12 miesięcy było niezwykle udane i owocne dla rodzimych marek i projektantów. Najgorętsze nazwiska potwierdziły swoją pozycję, ale też zaprezentowały nowe oblicze, młodzi twórcy pokazali, że są nie tylko piekielnie zdolni, ale też nieustraszeni, a coraz więcej projektantów odnosi sukcesy za granicą. Wszyscy wiemy jednak, że dobra kolekcja to jedynie połowa sukcesu, a o ostatecznym efekcie kreatywnych wysiłków w dużej mierze decydują spójne działania marketingowe. Jakie były zatem nasze ulubione kampanie reklamowe polskich marek modowych w 2016 roku? Zobaczcie już teraz.
Zaquad jesień-zima 2016 (fot. Łukasz Pukowiec)
Świetne projekty Anny Banaczek, piękna Emilia Nawarecka i klimatyczne fotografie piekielnie zdolnego Łukasza Pukowca, który z sukcesami pracuje na swoje nazwisko także za granicą – tak w skrócie przedstawia się najnowsza kampania młodej polskiej marki, Zaquad. Za serca ujęła nas nie tylko nastrojowa sesja wizerunkowa, ale także kolekcja – skierowana do niebojących się trendów, ale mających jednocześnie poszanowanie dla klasyki kobiet, ceniących elegancję, ale także oryginalność i modowe zacięcie. Lubimy i trzymamy kciuki za dalszy rozwój. Kas Kryst jesień-zima 2016
Marka Kas Kryst i Daniel Jaroszek to duet, który niezmiennie zapewnia wysmakowane wrażenia estetyczne i efekt na najwyższym poziomie. Po niezwykle ciepło przyjętej (także przez nas) kampanii na wiosnę-lato 2015, projektantka i młody fotograf ponownie postanowili połączyć siły, co poskutkowało absolutnie fenomenalną sesją wizerunkową na sezon jesienny. Mglista aura Szkocji, w której wykonano zdjęcia nie tylko świetnie współgra z estetyką kolekcji i urodą zaangażowanych modelek, ale przede wszystkim daje niezwykle nostalgiczny, surowy i bardzo tajemniczy efekt. Lubimy bardzo! La Mania „Mindblow” wiosna-lato 2017
Kolekcja „Mindblow” na sezon wiosna-lato 2017 symbolizuje nowe oblicze La Manii – marki skierowanej do kobiety silnej, bezkompromisowej, świadomiej swoich zalet i słabości. Kampania, która jej towarzyszy, a której pierwsze efekty zaprezentowano jeszcze przed rozpoczęciem pokazu, nie tylko pokazuje to w niezwykle dobitny sposób, ale przede wszystkim zachwyca klimatem, spójnością wykorzystanych, artystycznych środków oraz ogólną realizacją, która jest przede wszystkim zasługą reżysera klipu Xawerego Żuławskiego i autora zdjęć, Mateusza Stankiewicza. W roli głównej – Maja Sablewska. Hot! Robert Kupisz „Tango” jesień-zima 2016
Robert Kupisz słynie nie tylko ze swojej zaraźliwej pogody ducha i niespożytej wręcz energii, ale przede wszystkim niezwykłej umiejętności łączenia wszystkich swoich pasji i doświadczeń w jeden, finalny artystyczny efekt. Widać to w jego pokazach i w kampaniach, a ta na sezon jesień-zima 2016 idealnie odzwierciedla to, z jaką lekkością przychodzi Kupiszowi i jego współpracownikom opowiadanie historii za pomocą pięknych obrazków. Czarno-białe fotografie Zuzy Krajewskiej, fantastyczna uroda Edyty Zając, której w kampanii partneruje sam projektant i miejski krajobraz to jedno wielkie studium dynamizmu, ognistego temperamentu i pasji, którym nie brak jednak naturalności i niewymuszonego charakteru. Brawo! Le Brand jesień-zima 2016
Marka założona i kierowana przez Paulinę Pyszkiewicz to absolutna pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanek minimalizmu oraz szlachetnych form połączonych z nutką francuskiej elegancji. Jej twórcy swoje wyjątkowe poczucie estetyki co sezon wykorzystują także w sesjach wizerunkowych racząc nas wysmakowanymi, klimatycznymi fotografiami, w których moda łączy się często z inspiracją naturą. Za fotografie do kampanii jesień-zima 2016 odpowiedzialny jest Łukasz Pukowiec, który postawił na czarno-białe ujęcia kontrastujące z kolorowymi krajobrazami i lekko przymglone odcienie różu przywołujące na myśl aurę zachodzącego, jesiennego słońca. Jest pięknie! Pajonk „Guernica” jesień-zima 2016
To, że marka Pajonk tworzy świetne kampanie, wiemy nie od dziś. Od momentu debiutu projektanta zachwycamy się jego prostymi i kobiecymi środkami i wróżymy mu spory, międzynarodowy sukces, a kampania na sezon jesień-zima 2016 tylko potwierdza, że mamy do czynienia z jednym z ciekawszych nazwisk na polskiej mapie mody. Jak można się domyślić, tytuł kampanii nawiązuje do słynnego obrazu Pabla Picasso. I podobnie jak w przypadku dzieła hiszpańskiego mistrza, tak na zdjęciach autorstwa Bartka Wieczorka dominują odcienie bieli, czerni i szarości. Żaden element nie wchodzi tu w drogę pozostałym – minimalistyczne, czyste formy idealnie komponują się z prostym tłem, a uroda modelek intryguje odbiorcę.
Świetne projekty Anny Banaczek, piękna Emilia Nawarecka i klimatyczne fotografie piekielnie zdolnego Łukasza Pukowca, który z sukcesami pracuje na swoje nazwisko także za granicą – tak w skrócie przedstawia się najnowsza kampania młodej polskiej marki, Zaquad. Za serca ujęła nas nie tylko nastrojowa sesja wizerunkowa, ale także kolekcja – skierowana do niebojących się trendów, ale mających jednocześnie poszanowanie dla klasyki kobiet, ceniących elegancję, ale także oryginalność i modowe zacięcie. Lubimy i trzymamy kciuki za dalszy rozwój. Kas Kryst jesień-zima 2016
Marka Kas Kryst i Daniel Jaroszek to duet, który niezmiennie zapewnia wysmakowane wrażenia estetyczne i efekt na najwyższym poziomie. Po niezwykle ciepło przyjętej (także przez nas) kampanii na wiosnę-lato 2015, projektantka i młody fotograf ponownie postanowili połączyć siły, co poskutkowało absolutnie fenomenalną sesją wizerunkową na sezon jesienny. Mglista aura Szkocji, w której wykonano zdjęcia nie tylko świetnie współgra z estetyką kolekcji i urodą zaangażowanych modelek, ale przede wszystkim daje niezwykle nostalgiczny, surowy i bardzo tajemniczy efekt. Lubimy bardzo! La Mania „Mindblow” wiosna-lato 2017
Kolekcja „Mindblow” na sezon wiosna-lato 2017 symbolizuje nowe oblicze La Manii – marki skierowanej do kobiety silnej, bezkompromisowej, świadomiej swoich zalet i słabości. Kampania, która jej towarzyszy, a której pierwsze efekty zaprezentowano jeszcze przed rozpoczęciem pokazu, nie tylko pokazuje to w niezwykle dobitny sposób, ale przede wszystkim zachwyca klimatem, spójnością wykorzystanych, artystycznych środków oraz ogólną realizacją, która jest przede wszystkim zasługą reżysera klipu Xawerego Żuławskiego i autora zdjęć, Mateusza Stankiewicza. W roli głównej – Maja Sablewska. Hot! Robert Kupisz „Tango” jesień-zima 2016
Robert Kupisz słynie nie tylko ze swojej zaraźliwej pogody ducha i niespożytej wręcz energii, ale przede wszystkim niezwykłej umiejętności łączenia wszystkich swoich pasji i doświadczeń w jeden, finalny artystyczny efekt. Widać to w jego pokazach i w kampaniach, a ta na sezon jesień-zima 2016 idealnie odzwierciedla to, z jaką lekkością przychodzi Kupiszowi i jego współpracownikom opowiadanie historii za pomocą pięknych obrazków. Czarno-białe fotografie Zuzy Krajewskiej, fantastyczna uroda Edyty Zając, której w kampanii partneruje sam projektant i miejski krajobraz to jedno wielkie studium dynamizmu, ognistego temperamentu i pasji, którym nie brak jednak naturalności i niewymuszonego charakteru. Brawo! Le Brand jesień-zima 2016
Marka założona i kierowana przez Paulinę Pyszkiewicz to absolutna pozycja obowiązkowa dla wszystkich fanek minimalizmu oraz szlachetnych form połączonych z nutką francuskiej elegancji. Jej twórcy swoje wyjątkowe poczucie estetyki co sezon wykorzystują także w sesjach wizerunkowych racząc nas wysmakowanymi, klimatycznymi fotografiami, w których moda łączy się często z inspiracją naturą. Za fotografie do kampanii jesień-zima 2016 odpowiedzialny jest Łukasz Pukowiec, który postawił na czarno-białe ujęcia kontrastujące z kolorowymi krajobrazami i lekko przymglone odcienie różu przywołujące na myśl aurę zachodzącego, jesiennego słońca. Jest pięknie! Pajonk „Guernica” jesień-zima 2016
To, że marka Pajonk tworzy świetne kampanie, wiemy nie od dziś. Od momentu debiutu projektanta zachwycamy się jego prostymi i kobiecymi środkami i wróżymy mu spory, międzynarodowy sukces, a kampania na sezon jesień-zima 2016 tylko potwierdza, że mamy do czynienia z jednym z ciekawszych nazwisk na polskiej mapie mody. Jak można się domyślić, tytuł kampanii nawiązuje do słynnego obrazu Pabla Picasso. I podobnie jak w przypadku dzieła hiszpańskiego mistrza, tak na zdjęciach autorstwa Bartka Wieczorka dominują odcienie bieli, czerni i szarości. Żaden element nie wchodzi tu w drogę pozostałym – minimalistyczne, czyste formy idealnie komponują się z prostym tłem, a uroda modelek intryguje odbiorcę.