KULTURA

„Playboy” wraca do nagich sesji zdjęciowych

14.02.2017 Patryk Chilewicz

„Playboy” wraca do nagich sesji zdjęciowych

Jesienią 2015 roku ówczesny prezes „Playboy’a”, Scott Flanders, ogłosił, że magazyn rezygnuje z tego, z czego był znany przez całe dekady, a więc z sugestywnych, nagich sesji z modelkami czy gwiazdami. Gazeta przeszła lifting i miała być nowoczesnym, opiniotwórczym medium z dłuższymi esejami czy reportażami. Powód był banalny – darmowa pornografia w Internecie sprawiła, że przestało opłacać się produkować erotyczne sesje zdjęciowe.

Teraz „Playboy” szykuje się na kolejne zmiany. Aktualny prezes, 25-letni wnuk założyciela Hugh Hefnera – Connor Hefner, ogłosił właśnie, że magazyn wraca do nagości. Ta pojawi się już w numerze marzec / kwiecieć 2017, który będzie zatytułowany „Naked Is Normal”. „Przyznaję, że sposób, w jakim była przedstawiana dotychczas nagość był przestarzały, ale zrezygnowanie z niej w pełni było błędem. Nagość nigdy nie była problemem. Dziś magazyn musi odzyskać tożsamość i swój wypracowany charakter” – możemy przeczytać w oficjalnym oświadczeniu. Jednocześnie młody Hefner zaznacza, że teraz nagość będzie „trochę bardziej intymna i wysmakowana”.

Patrząc na nową okładkę i towarzyszącą jej sesję Elizabeth Elam – jesteśmy dobrej myśli.