KULTURA

Pierwsze ujęcie z OMEGĄ w „Nie czas umierać”

24.09.2021 Fashion Post

Pierwsze ujęcie z OMEGĄ w „Nie czas umierać”

30. września światowa publiczność na ekranach kin w Wielkiej Brytanii wreszcie obejrzy nowy, bardzo wyczekiwany film z serii 007 – Nie czas umierać. Podczas, gdy przedpremierowe napięcie rośnie, OMEGA zaprezentowała nową kampanię, w której główną rolę odgrywa zegarek 007. W reklamie telewizyjnej zobaczymy dynamiczny montaż scen z najnowszej misji Jamesa Bonda, w tym emocjonujące ujęcia postaci powracających na ekran: Q i Moneypenny, a także nowej agentki „Double-Zero”, Nomi.

Oczywiście, w centrum wydarzeń pozostanie model OMEGA Seamaster Diver 300M 007 Edition. W nowym klipie widzimy, że wykonany z tytanu drugiego stopnia zegarek okazuje się świetnym partnerem Bonda. W Nie czas umierać Q wprowadził w czasomierzu Bonda swoje popisowe i unikalne modyfikacje. W realnym życiu standardowy model jest już dostępny dla klientów i ma równie inspirującą, lekką budowę oraz wzornictwo z akcentami vintage, co jego filmowy odpowiednik.

Zegarki z linii OMEGA Seamaster stanowią część ekwipunku 007 od filmu GoldenEye z 1995 roku, gdy oceniono je, jako idealny model dla Komandora Bonda.

Reklama OMEGI z pewnością podbije serca fanów serii i dodatkowo zwiększy ich ekscytację nadchodzącą premierą Nie czas umierać, przewidzianą na 30. września w Wielkiej Brytanii, 8. października w Stanach Zjednoczonych a 1. października w Polsce. Do tego czasu Londyńczycy, w dniach od 6. do 12. września, będą mogą cieszyć oczy pokazami reklamy OMEGA na wielkich ekranach przy Piccadilly Circus.

O „NIE CZAS UMIERAĆ”

Nie czas umierać to oficjalny tytuł 25. edycji przygód Jamesa Bonda. Film wyprodukowany przez EON Productions Alberta R. Broccoli’ego i Metro Goldwyn Mayer (MGM) wyreżyserował Cary Joji Fukunaga, a w główną rolę wcielił się Daniel Craig, dla którego jest to piąty występ, jako James Bond 007 według pomysłu Iana Fleminga. Film będzie prezentowany w kinach od 30. Września 2021 roku w Wielkiej Brytanii przez Universal Pictures International oraz od 8. października 2021 roku w Stanach Zjednoczonych przez United Artists Releasing, spółkę dystrybucyjną należącą do Metro Goldwyn Mayer (MGM).

Film według scenariusza Neala Purvisa i Robert Wade’a (Spectre, Skyfall) oraz Cary’ego Joji Fukunagi i Phoebe Waller-Bridge (Obsesja Eve, Fleabag) będzie miał swoją światową premierę we wrześniu 2021 roku. Za jego dystrybucję będą odpowiadać Universal Pictures International oraz United Artists Releasing, markaMGM.

W Nie czas umierać Bond opuścił aktywną służbę i cieszy się beztroskim życiem na Jamajce. Jego spokój nie jednak trwa długo. Pojawia się długo niewidziany przyjaciel Felix Leiter z CIA i prosi o pomoc. Misja uratowania porwanego naukowca okazuje się większym wyzwaniem niż się spodziewali, a Bond wpada na trop tajemniczego przestępcy uzbrojonego w groźną, nową technologię. www.007.com