Dla wielu z was może to być niespodzianką, ale znana z niedrogich produktów marka Wet n Wild, której produkty możemy kupić także w Polsce w drogeriach Natura, w ciągu ostatnich lat bardzo poprawiła jakość swoich produktów. Znajdziemy wśród nich i świetne płynne szminki, które pozostają na ustach przez cały dzień, ale i rozświetlacze, które zapewniają idealną ilość połysku na twarzy. Okazuje się jednak, że nie tylko to wyróżnia markę spośród innych z tego segmentu. W ten wtorek Wet 'n Wild przedstawiło bowiem listę swoich nowych ambasadorów, wśród których znalazła się modelka Diandra Forrest. Została ona tym samym pierwszą w historii albinoską, która pojawiła się kampanii reklamującej kosmetyki.
Jeśli Forrest wygląda znajomo, to dlatego, że najprawdopodobniej widzieliście jej twarz w reklamach Calvina Kleina, na wybiegu podczas Fashion Weeku czy w teledysku Beyoncé. W kampanii Wet 'n Wild dołączyła do czterech innych kobiet. To nowa strategia marki, która ma na celu pokazanie różnorodności. Kampania z udziałem Forresa ma zwrócić uwagę na odmienność osób cierpiących na brak pigmentu w skórze.