Motywem spajającym całą kolekcję jest sznur oraz pasek, które przeplatają się na wszystkich torbach. Takie elementy były do tej pory widoczne na płaszczach oraz spodniach szwedzkiej marki. Linia toreb uwzględnia trzy style: Buckle Jean, Hero Jean oraz Rope Style. Niektóre z nich zostały wyeksponowane na grzbiecie… konia. Jonny Johansson, założyciel oraz dyrektor kreatywny marki Acne Studios, że to początek przygody marki z akcesoriami.
Premiera torebek, która odbyła się wczoraj – 8 grudnia, to dopiero pierwszy świąteczny smaczek i wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Rok 2015 był intensywnym rokiem dla marki, która od czasu założenia w 1997 roku, przeszła sporą transformację od produkcji dżinsów sprzedawanych znajomym do pełnej linii odzieży pokazywanej na pokazach w Paryżu. Kolejny rok zapowiada się równie ekscytująco. Już w styczniu pojawią się kolejne skórzane akcesoria oraz okulary.
Czy to będzie początek przygody dla klientów – zobaczymy już wkrótce. Ceny torebek wahają się w przedziale od 250 do 1,750 dolarów. Są dostępne jedynie na stronie marki. Konia z rzędem temu, kto zakupi choć jedną z pierwszej kolekcji!