Supermodelka i przedsiębiorczyni Kate Moss została po raz pierwszy zaprezentowana jako nowa dyrektor kreatywna Diet Coke w lipcu tego roku i od tego czasu fani z niecierpliwością czekają na to, co przygotowała dla marki.
Z okazji 40. rocznicy powstania Diet Coca-Coli, marka wypuściła kampanię „Love What You Love”, obejmującą cztery puszki z limitowanej edycji zaprojektowane przez Kate Moss. W ramach kampanii modelka pokaże także serię filmów i wyselekcjonowanych wydarzeń z tej okazji.
Zainspirowana silnym powiązaniem marki z branżą modową, Moss łączy swój lekceważący styl z klasyczną estetyką Diet Coke i czerpie inspirację z własnych kultowych archiwów. Tworząc swoje projekty, modelka zastanawiała się nad swoimi ulubionymi momentami w modzie z ostatnich czterech dekad, od kultowych sesji zdjęciowych po imprezy na czerwonym dywanie. Dostępne w princie dżinsu, lamparta, koronki i kamuflażu, puszki są w komplecie z podpisem Moss i monochromatycznym portretem zaprojektowanym przez jej przyjaciół z Rockins.
Nowe puszki z limitowanej edycji można kupić w wybranych sklepach.