MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Pierwsza kampania ARKET– nowej marki z grupy H&M
04.08.2017 Redakcja Fashion Magazine
Kolekcję marki ARKET mają wyróżniać 3 kluczowe wartości– trwałość, wysoka jakość i zrównoważony rozwój. Cała linia ma zawierać nowoczesne, niezbędne rzeczy dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a także artykuły domowe. W damskiej kolekcji zobaczymy cały przekrój różnorodnych ubrań–od kaszmirowych swetrów po sukienki z kwiatowym printem. Nie zabraknie także obowiązkowych klasyków– perfekcyjnie dopasowanych dżinsów czy wzorowo skrojonych trenczy. Jak twierdzą twórcy, ARKET oferuje nam ponadczasową i wszechstronną bazę ubrań, które każdy powinien mieć w swojej szafie i którymi nie sposób się znudzić. Co ciekawe, wszystkie rzeczy określane jako właśnie te bazowe będą powtarzane co sezon, z uwzględnieniem jedynie zmiany koloru, materiału czy proporcji.
Pierwsza kolekcja ARKET ma pojawić się już 25 sierpnia. Ceny produktów będą nieco droższe niż te, których zazwyczaj oczekujemy od sklepów należących do portfolio H&M, bowiem mają się wahać od 45 do 130 dolarów. Całość będzie do kupienia zarówno w sklepie online, który będzie wysyłał aż do 18 europejskich krajów, jak i w butiku marki znajdującym się w Londynie przy Regent Street.
Nie możemy się już doczekać!