MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Włoska it-girl twarzą kampanii Uterque

17.02.2017 Michalina Murawska

Włoska it-girl twarzą kampanii Uterque

Edytorial został zatytułowany „Now Recording” i nie bez powodu ma on związek z muzyką. Patricia Manfield ma również talent muzyczny, który najprawdopodobniej odziedziczyła po rodzicach zajmujących się zawodowo muzyką. Wkrótce ukaże się jej pierwszy singiel, a próbki jej śpiewu możemy usłyszeć na YouTubie. Włoszka umiejętnie łączy obie pasje, ponieważ jej blog „The Atelier” odnosi coraz więcej sukcesów, a powód ku temu jest bardzo prosty. Styl Patricii to niekończące się źródło inspiracji, a garderoby pozazdrościłaby jej niejedna fashionistka. Dlatego współpraca blogerki z marką Uterque nie powinna nikogo dziwić, a jej pierwsze efekty w postaci sesji wizerunkowej to zarówno uczta wizerunkowa, jak i modowa.

Na zdjęciach możemy zobaczyć czerwone, skórzane spodnie z wysokim stanem połączone ze zwiewnymi koszulami albo sukienki, które ślicznie wyglądają z prostymi sandałkami na pasku. Hitem zdecydowanie będą koszule z falbaniastymi aplikacjami, czyli trend, który był wszechobecny na wybiegach czy jak zwykle fenomenalne torebki w pastelowych kolorach. Powiało wiosną!