Jak co roku, tak i tym razem marka L’Oréal Paris, która już po raz szósty została Partnerem i Oficjalnym Kreatorem Makijażu paryskiego Tygodnia Mody, w ciągu 7 dni zaprezentuje prawdziwy mariaż najgorętszych trendów fashion & beauty, zaprosi za kulisy najciekawszych pokazów oraz zaskoczy unikatowymi kolekcjami.
Wszystko to, co rozgrzewa modową publiczność podczas fashion week relacjonować będą na żywo trzy stylowe Korespondentki marki L’Oréal Paris – Joanna Horodyńska, Ada Fijał oraz Marieta Żukowska. Nie bez powodu to właśnie one zostały wytypowane przez markę, by zdawać codzienne modowo-urodowe raporty na swoich profilach Instagramowych. Wszystkie trzy wyznaczają i lansują trendy w mediach społecznościowych. Każda z nich reprezentuje inną osobowość, energię i styl – wszystkie jednak są znane z zamiłowania do mody i wysmakowanych stylizacji.
Women empowerment – idea L’Oreal Paris
L’Oreal Paris od lat otacza się silnymi kobietami, które promują ideę women empowerment, będącą integralną częścią filozofii L’Oréal Paris. Odpowiada ona ikonicznemu już sloganowi marki „ponieważ jestem tego warta”. Nie tworząc sztucznych kanonów piękna, L'Oréal Paris kibicuje wszystkim kobietom niezależnie od ich wieku, koloru skóry czy sylwetki. Dlatego też Ambasadorkami marki oraz osobami współpracującymi z nią są zawsze niezwykłe i inspirujące kobiety – te związane z wielkoekranowymi, kinowymi produkcjami, kulturą, sztuką, jak również słynne piosenkarki i sportsmenki. Do tego grona niewątpliwie zaliczyć można Joannę Horodyńską, Marietę Żukowską oraz Adę Fijał – trzy polskie korespondentki L'Oréal Paris podczas paryskiego Tygodnia Mody.
Joanna Horodyńska oprócz relacjonowania najgorętszych wydarzeń podczas Paris Fashion Week, wystąpi także w roli modelki na spektakularnym pokazie Le Défilé L'Oréal Paris – jako gość specjalny, jedna z wyjątkowego grona międzynarodowych influencerek zaproszonych przez L'Oréal Paris.