MODA

Otwarcie pierwszego sklepu Weekday jeszcze w tym roku

22.07.2019 Wojciech Szczot

Otwarcie pierwszego sklepu Weekday jeszcze w tym roku
Fot. instagram.com/weekdayofficial

Wyczekujemy otwarcia sklepu Monki – sztandarowej marki H&M, która zagranicą osiąga ogromną popularność. Szwedzka sieciówka przygotowuje się otwarcia swojego kolejnego sklepu w Polsce – marki Weekday

Sklep Weekday zostanie otwarty w Polsce w Galerii Kazimierz. Salon zlokalizowany w krakowskim centrum handlowym będzie oferował zarówno damską, jak i męską kolekcję. Jego otwarcie zaplanowane jest jeszcze w tym roku. Salon mierzyć będzie ponad 300 mkw. Znajdziemy w nim kolekcję odzieży i akcesoriów. 

–  Weekday to szwedzka marka, która od samego początku wyznacza trendy w modzie młodzieżowej. Wiemy też, że nasi klienci długo czekali na otwarcie jej salonu stacjonarnego w Krakowie. Wybór Galerii Kazimierz jako lokalizacji dla pierwszego sklepu Weekday w Europie Środkowej potwierdza, że nasze centrum jest nowoczesne i jednocześnie wpisuje się w filozofię marki opartej o szerokie działania proekologiczne, które także są nam bliskie  – mówi Anna Duchnowska, prezes Invesco Real Estate w Polsce. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez WEEKDAY (@weekdayofficial)

ofercie Weekday klienci mogą znaleźć kolekcje inspirowane popkulturą i stylem ulicy. Większość odzieży i dodatków powstaje ze zrównoważonych ekologicznie materiałów i jest sprzedawanych w przystępnej cenie. Każda linia, nad którą pracują projektanci Weekday, tworzona jest ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, pozostawiając przy tym miejsce dla rozwijania własnej kreatywności. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez WEEKDAY (@weekdayofficial)

Misją marki jest promowanie pewności siebie i swobodnego wyrażania się poprzez swój styl. Weekday inspiruje dynamicznym połączeniem produktu oraz świadomości kulturowej. W swoich kolekcjach i kampaniach marketingowych nie boi się komentować zastanej rzeczywistości, a także ważnych kwestii społecznych. Brand konsekwentnie dąży też do bycia firmą coraz bardziej proekologiczną, stosując materiały, które są mniej szkodliwe dla naszej planety. Obecnie ponad 68 procent produktów marki wytwarzanych jest z materiałów pochodzących z ekologicznych źródeł, a cele i strategie marki na przyszłość zakładają kolekcje jeszcze bardziej przyjazne środowisku. 

Marka należąca do portfolio grupy H&M powstała w 2002 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż online na 19 rynkach i posiada sklepy w 12 krajach. W swojej unikatowej ofercie prezentuje kolekcje własnych linii ubrań damskich i męskich, w tym linię dżinsową oraz wybór produktów innych marek zewnętrznych.