MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Oryginalna kampania Balenciaga wiosna-lato 2017
11.01.2017 Redakcja Fashion Magazine
Na bieżąco śledzimy poczynania Gvasalii, dlatego w ogóle nie braliśmy pod uwagę opcji, w której w swojej drugiej kampanii dla Balenciagi miałby postawić na oczywiste artystyczne środki. Tym bardziej nie spodziewaliśmy się też, że zaangażuje do niej najgorętsze gwiazdy modelingu i Instagrama, które wyraźnie zdominowały wiosenne sesje wizerunkowe innych domów mody. Zamiast tego, w oryginalnej kampanii francuskiej marki, główną rolę odgrywa… spandex, którego fetyszystyczne lub sportowe konotacje zyskują za pomocą kolekcji Gruzina zupełnie nowego wymiaru.
Za scenografię wiosenno-letniej sesji wizerunkowej, którą wystylizowała dobra znajoma Gvasalii – Lotta Volkova, posłużyły jedynie czerwone kotary. I słusznie – najwięcej bowiem ma się dziać na pierwszym planie, który totalnie został zdominowany przez nietuzinkowe projekty Gruzina oraz oryginalną urodę zaangażowanych modelek: Alek Wek, Shujing Zhou i Elizy Douglas. Za fotografie odpowiedzialna była Harley Weir. Ta urodzona w 1988 roku artystka i absolwentka Central Saint Martins słynie z oryginalnego podejścia do seksualności i młodości, a jej prace to często ryzykowne wariacje na temat intymności, najbardziej skrajnych postaci naturalności, a nawet reportaże z ogarniętych konfliktami zbrojnymi terenów.
Gdy więc przy jednym projekcie współpracują ze sobą tak wyraziste i silne osobowości, musiało wyniknąć z niego coś niezwykłego. Lubimy i już czekamy na kolejny pokaz Balenciagi pod kreatywną batutą Gvasalii!