MODA

Olivia Palermo z mężem ambasadorami marki Tommy Hilfiger

11.06.2015 Redakcja Fashion Magazine

Olivia Palermo z mężem ambasadorami marki Tommy Hilfiger

Swoje wybory uzupełnili poradami stylizacyjnymi i zakulisowymi zdjęciami z sesji zdjęciowej, która odbyła się w Nowym Jorku. „Oboje jesteśmy podekscytowani i zaszczyceni pracą z Tommym – jednym z najbardziej kultowych amerykańskich projektantów.” – powiedziała Olivia. „Zawsze kochaliśmy jego charakterystyczny styl, łączący klasykę z nowoczesnym luzem. Jesteśmy dumni z tej współpracy i możliwości wzbogacenia kultowych projektów Tommy’ego o nasze pomysły.” Sam Tommy Hilfiger również wypowiada się z entuzjazmem o projekcie. „Kooperacja z takimi trendsetterami jakimi są Olivia i Johannes jest zawsze inspirująca. Wnieśli do mojej letniej kolekcji swoje unikalne spojrzenie i powiew wyjątkowego stylu” – powiedział Tommy Hilfiger. „Nie boją się eksperymentować, łączyć klasyki z nowoczesnością. Z przyjemnością dzielimy się ich opinią z naszymi odbiorcami na całym świecie.”

Gościnne stylizacje Palermo i Huebla oraz związane z tym materiały będą udostępniane na całym świecie poprzez media społecznościowe. Para będzie stopniowo odsłaniać tajemnice swojego stylu w wybranych sklepach Tommy Hilfiger w Europie, Ameryce Północnej, Ameryce Łacińskiej i Azji oraz na stronie tommy.com przez cały lipiec. Marka zaprasza do interakcji za pomocą hasztaga #TommyHilfiger na swoich profilach na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie.

Olivia Palermo zdobyła międzynarodową sławę jako ikona mody dzięki swojej pracy jako aktorka, modelka, ambasadorka oraz redaktor naczelna i kreatywna bloga modowo-lifestylowego OliviaPalermo.com. Pracuje z najważniejszymi magazynami modowymi takimi jak „Vogue UK”, „Grazia” i „Elle”, umacniając swoją pozycję trendsetterki, na którą spoglądają miliony młodych kobiet. Fanki cenią Olivię za umiejętność łączenia elegancji z wybiegów z modą „high-street”. Jej mąż, z kolei, pracował z wieloma światowymi markami, a jego zdjęcia pojawiły się w każdym znaczącym magazynie modowym, m.in. „GQ”, „Vogue”, „Vanity Fair”, „Elle”, „Harper’s Bazaar” czy „Marie Claire”. Regularnie pojawia się w sekcji mody męskiej magazynów wydawanych na całym świecie, od Japonii po Amerykę Południową. Huebl brał udział w prestiżowych sesjach zdjęciowych i kampaniach modowych, a także pracował z najbardziej znanymi fotografami, takimi jak Peter Lindbergh, Mario Testino, Peggy Sirota czy Greg Kadel. Gdy nie stoi przed obiektywem, sam zajmuje się fotografią portretową.

Pozyskanie słynnej pary do kampanii reklamowej, pokazuje, że marka Tommy Hilfiger obecnie stawia na młodszych klientów, którzy szukają swojego stylu podglądając gwiazdy social media.