MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA
Ola Rudnicka gwiazdą nowej kampanii Zofii Chylak
28.03.2017 Michalina Murawska
Najwyższa dbałość o szczegóły i wykończenia, skóry produkowane na zamówienie we Włoszech i limitowane serie, które jeszcze bardziej podkręcają pożądanie, jakie w niespełna trzy lata od debiutu wywołują torebki projektu Zofii Chylak. Charakterystyczne worki, które początkowo występowały jedynie w czarnej wersji, a od zeszłego roku są wykonywane także z wężowej skóry, stały się w tym czasie jednym z najbardziej rozpoznawalnych dzieł, które wyszły spod ręki polskiego projektanta w ostatnich kilku latach. Fanki pokochały je za minimalistyczny design, praktyczność (nawet mniejsza wersja kultowego modelu pomieści sporo kobiecych drobiazgów) oraz uniwersalność, dzięki której ulubiony worek z chropowatej bądź wężowej skórki mogą nosić praktycznie od rana do wieczora.
Sezon wiosna-lato 2017 przynosi sporo nowości, które promuje fenomenalna kampania z udziałem Oli Rudnickiej. Przepiękne, czarno białe fotografie autorstwa Magdaleny Łuniewskiej idealnie komponują się zarówno z nowymi wariacjami na temat kultowych „worków” Zofii Chylak, ale też zupełnie premierowymi modelami. Co zatem znajdziemy wśród nich? To przede wszystkim zastosowanie całkowicie gładkich skór oraz brązowej skóry tłoczonej we wzór łuski pytona, a także nowe formy: torebki z klapką o fasonie „messenger bag”, występujące w dwóch wariantach (na pasku i łańcuszku) fasony o kształcie siodła oraz nieco płaskie, prostokątne ze złotymi okuciami. Kolekcję worków rozszerzono z kolei o dwa nowe modele: Mini Worek, przeznaczony na wieczorne i bardziej eleganckie wyjścia, oraz Plecak, który docelowo ma łączyć ze sobą walory eleganckiej torebki i praktycznego towarzysza bliższych i dalszych podróży.
Część z modeli jest już dostępna do kupienia, pozostałe na dniach pojawią się w sprzedaży. Jesteśmy zachwyceni!