Nowa kampania Frames of Life opowiada historię pięciorga bohaterów o różnym pochodzeniu, z różnych kręgów kulturowych i o innych doświadczeniach. Te wyjątkowe osoby „oprawiają” okruchy swojego życia i opowiadając swoją historię w spontaniczny i autentyczny sposób. Kelly i jej związek z Włochami, Anna, która dorastała pośród lodów Finlandii, Melodie nosząca ze sobą wspomnienia kolorów Martyniki, Maximiliano i jego wspomnienia zapachów pozostałe z ziemi argentyńskiej oraz Maaya i jej orientalny czar Japonii.
To dla tych specjalnych osób oraz dla wszystkich was, którzy tak jak oni chcą patrzeć na świat nie tylko oczami, ale i sercem oraz duszą, dedykowana jest kolekcja Frames of Life. Kolekcja na wiosnę-lato 2015 proponuje ekskluzywne modele o kultowych detalach, wykonane z ultralekkich, technologicznie zaawansowanych materiałów o ponadczasowym stylu. Po raz pierwszy w historii, dzięki zastosowaniu technologii Face Tracking, użytkownik nawiguje za pomocą oczu: otwarcie i zamknięcie oczu to kliknięcie myszki. Użytkownik będzie miał możliwość uczestniczenia w kampanii, opowiadając kadry z własnego życia, stając się w ten sposób szóstym bohaterem. Będzie też mógł przeżyć to doświadczenie wraz z przyjaciółmi na osobistym profilu na Facebooku dzięki specjalnemu albumowi Frames of Life.
Zachęcamy do odwiedzenia strony Frames of Life.